دورية أكاديمية

Correction to: Students’ understanding of teamwork and professional roles after interprofessional simulation—a qualitative analysis

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Correction to: Students’ understanding of teamwork and professional roles after interprofessional simulation—a qualitative analysis
المؤلفون: Lena Oxelmark, Torben Nordahl Amorøe, Liisa Carlzon, Hans Rystedt
المصدر: Advances in Simulation, Vol 4, Iss 1, Pp 1-1 (2019)
بيانات النشر: BMC, 2019.
سنة النشر: 2019
المجموعة: LCC:Computer applications to medicine. Medical informatics
مصطلحات موضوعية: Computer applications to medicine. Medical informatics, R858-859.7
الوصف: The original article [1] contains an error in the Ethics approval statement of the Declarations regarding approval of the study.
نوع الوثيقة: article
وصف الملف: electronic resource
اللغة: English
تدمد: 2059-0628
العلاقة: http://link.springer.com/article/10.1186/s41077-019-0089-6Test; https://doaj.org/toc/2059-0628Test
DOI: 10.1186/s41077-019-0089-6
الوصول الحر: https://doaj.org/article/8d5bfd1ab9cf40e58e3eaf12fe8860c3Test
رقم الانضمام: edsdoj.8d5bfd1ab9cf40e58e3eaf12fe8860c3
قاعدة البيانات: Directory of Open Access Journals
الوصف
تدمد:20590628
DOI:10.1186/s41077-019-0089-6