دورية أكاديمية
Protocol for a Systematic Review: The Tools of the Mind Curriculum for Improving Self‐Regulation in Early Childhood: A Systematic Review
العنوان: | Protocol for a Systematic Review: The Tools of the Mind Curriculum for Improving Self‐Regulation in Early Childhood: A Systematic Review |
---|---|
المؤلفون: | Alex Baron, Maria Evangelou, Lars‐Erik Malmberg, G.J. Melendez‐Torres |
المصدر: | Campbell Systematic Reviews, Vol 12, Iss 1, Pp 1-28 (2016) |
بيانات النشر: | Wiley, 2016. |
سنة النشر: | 2016 |
المجموعة: | LCC:Social Sciences |
مصطلحات موضوعية: | Social Sciences |
نوع الوثيقة: | article |
وصف الملف: | electronic resource |
اللغة: | English |
تدمد: | 1891-1803 |
العلاقة: | https://doaj.org/toc/1891-1803Test |
DOI: | 10.1002/CL2.160 |
الوصول الحر: | https://doaj.org/article/88532beaeb9a4581809a32f5c49f9d02Test |
رقم الانضمام: | edsdoj.88532beaeb9a4581809a32f5c49f9d02 |
قاعدة البيانات: | Directory of Open Access Journals |
تدمد: | 18911803 |
---|---|
DOI: | 10.1002/CL2.160 |