دورية أكاديمية

Correction: Comparing Classroom Instruction to Individual Instruction as an Approach to Teach Avatar-Based Patient Monitoring With Visual Patient: Simulation Study

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Correction: Comparing Classroom Instruction to Individual Instruction as an Approach to Teach Avatar-Based Patient Monitoring With Visual Patient: Simulation Study
المؤلفون: Rössler, Julian, Kaserer, Alexander, Albiez, Benjamin, Braun, Julia, Breckwoldt, Jan, Spahn, Donat Rudolf, Nöthiger, Christoph, Tscholl, David Werner
المصدر: JMIR Medical Education, Vol 6, Iss 2, p e24459 (2020)
بيانات النشر: JMIR Publications, 2020.
سنة النشر: 2020
المجموعة: LCC:Special aspects of education
LCC:Medicine (General)
مصطلحات موضوعية: Special aspects of education, LC8-6691, Medicine (General), R5-920
نوع الوثيقة: article
وصف الملف: electronic resource
اللغة: English
تدمد: 2369-3762
العلاقة: http://mededu.jmir.org/2020/2/e24459Test/; https://doaj.org/toc/2369-3762Test
DOI: 10.2196/24459
الوصول الحر: https://doaj.org/article/5a338d8e8e2a4d0dbfc0aadb9515c154Test
رقم الانضمام: edsdoj.5a338d8e8e2a4d0dbfc0aadb9515c154
قاعدة البيانات: Directory of Open Access Journals