دورية أكاديمية

Opening the Doorway: Disability Accommodation Letters as Entry to Critical Mutual Mentorship

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Opening the Doorway: Disability Accommodation Letters as Entry to Critical Mutual Mentorship
المؤلفون: Brenneise, Allison D., Congdon, Mark, Jr.
المصدر: Communication, Media & The Arts Faculty Publications
بيانات النشر: DigitalCommons@SHU
سنة النشر: 2023
المجموعة: Sacred Heart University: DigitalCommons@SHU
مصطلحات موضوعية: Mentors, Mentoring in education, Disability and Equity in Education, Student Counseling and Personnel Services
نوع الوثيقة: text
اللغة: unknown
العلاقة: https://digitalcommons.sacredheart.edu/media_fac/156Test; https://www.peterlang.com/document/1272649Test
الإتاحة: https://digitalcommons.sacredheart.edu/media_fac/156Test
https://www.peterlang.com/document/1272649Test
رقم الانضمام: edsbas.DE1647C2
قاعدة البيانات: BASE