التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: |
Toward Efficiency and Effectiveness: Comparing Equivalence-based Instruction to Progressive Discrete Trial Teaching |
المؤلفون: |
Ferguson, Julia L., Cihon, Joseph H., Majeski, Maddison J., Milne, Christine M., Leaf, Justin B., McEachin, John, Leaf, Ronald |
المصدر: |
Behavior Analysis in Practice ; volume 15, issue 4, page 1296-1313 ; ISSN 1998-1929 2196-8934 |
بيانات النشر: |
Springer Science and Business Media LLC |
سنة النشر: |
2022 |
مصطلحات موضوعية: |
General Medicine |
نوع الوثيقة: |
article in journal/newspaper |
اللغة: |
English |
DOI: |
10.1007/s40617-022-00687-8 |
DOI: |
10.1007/s40617-022-00687-8.pdf |
DOI: |
10.1007/s40617-022-00687-8/fulltext.html |
الإتاحة: |
https://doi.org/10.1007/s40617-022-00687-8Test |
حقوق: |
https://www.springernature.com/gp/researchers/text-and-data-miningTest ; https://www.springernature.com/gp/researchers/text-and-data-miningTest |
رقم الانضمام: |
edsbas.BC354D68 |
قاعدة البيانات: |
BASE |