دورية أكاديمية

United Kingdom: focusing on the market (rus)

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: United Kingdom: focusing on the market (rus)
المؤلفون: McManus, Paulette, Miles, Roger
سنة النشر: 1993
مصطلحات موضوعية: Museum attendance, Museum visits, Audience research, Audience rating, Museum policy, Information user studies, Case studies, Art museums, Natural history museums, Specialized museums, Exhibitions, Information needs, Audience reaction, Survey analysis, Victoria and Albert Musem (UK), Natural History Museum (UK), National Museums and Galleries on Merseyside (UK), Birmingham Museum and Art Gallery (UK)
جغرافية الموضوع: UK
نوع الوثيقة: article in journal/newspaper
وصف الملف: Electronic; online resource
اللغة: Russian
العلاقة: (Museum international (Russian)), XLV, 2; https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000095158_rusTest; https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000095146_rusTest
الإتاحة: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000095146_rusTest
رقم الانضمام: edsbas.87A4AA97
قاعدة البيانات: BASE