التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: |
Web-assisted assessment of professional behaviour in problem-based learning: more feedback, yet no qualitative improvement? |
المؤلفون: |
van Mook, Walther N. K. A., Muijtjens, Arno M. M., Gorter, Simone L., Zwaveling, Jan Harm, Schuwirth, Lambert W., van der Vleuten, Cees P. M. |
المصدر: |
Advances in Health Sciences Education ; volume 17, issue 1, page 81-93 ; ISSN 1382-4996 1573-1677 |
بيانات النشر: |
Springer Science and Business Media LLC |
سنة النشر: |
2011 |
مصطلحات موضوعية: |
Education, General Medicine |
نوع الوثيقة: |
article in journal/newspaper |
اللغة: |
English |
DOI: |
10.1007/s10459-011-9297-0 |
الإتاحة: |
https://doi.org/10.1007/s10459-011-9297-0Test |
رقم الانضمام: |
edsbas.84C25A7B |
قاعدة البيانات: |
BASE |