دورية أكاديمية

Web-assisted assessment of professional behaviour in problem-based learning: more feedback, yet no qualitative improvement?

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Web-assisted assessment of professional behaviour in problem-based learning: more feedback, yet no qualitative improvement?
المؤلفون: van Mook, Walther N. K. A., Muijtjens, Arno M. M., Gorter, Simone L., Zwaveling, Jan Harm, Schuwirth, Lambert W., van der Vleuten, Cees P. M.
المصدر: Advances in Health Sciences Education ; volume 17, issue 1, page 81-93 ; ISSN 1382-4996 1573-1677
بيانات النشر: Springer Science and Business Media LLC
سنة النشر: 2011
مصطلحات موضوعية: Education, General Medicine
نوع الوثيقة: article in journal/newspaper
اللغة: English
DOI: 10.1007/s10459-011-9297-0
الإتاحة: https://doi.org/10.1007/s10459-011-9297-0Test
رقم الانضمام: edsbas.84C25A7B
قاعدة البيانات: BASE