دورية أكاديمية

Perfectionism and academic difficulties in graduate students: Testing incremental prediction and gender moderation

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Perfectionism and academic difficulties in graduate students: Testing incremental prediction and gender moderation
المؤلفون: Cowie, Megan E., Nealis, Logan J., Sherry, Simon B., Hewitt, Paul L., Flett, Gordon L.
المساهمون: Social Sciences and Humanities Research Council of Canada
المصدر: Personality and Individual Differences ; volume 123, page 223-228 ; ISSN 0191-8869
بيانات النشر: Elsevier BV
سنة النشر: 2018
المجموعة: ScienceDirect (Elsevier - Open Access Articles via Crossref)
مصطلحات موضوعية: General Psychology
نوع الوثيقة: article in journal/newspaper
اللغة: English
DOI: 10.1016/j.paid.2017.11.027
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.paid.2017.11.027Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0191886917306840?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0191886917306840?httpAccept=text/plainTest
حقوق: https://www.elsevier.com/tdm/userlicense/1.0Test/
رقم الانضمام: edsbas.757C152B
قاعدة البيانات: BASE