التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: |
Tandem clerking: maximising workplace learning |
المؤلفون: |
Ahearn, David, Eccles, Jennifer, Jorna, Thomas, Kotecha, Ashish, Baker, Paul, Singh, Salil |
المصدر: |
The Clinical Teacher ; volume 10, issue 6, page 353-357 ; ISSN 1743-4971 |
بيانات النشر: |
Wiley |
سنة النشر: |
2013 |
المجموعة: |
Wiley Online Library (Open Access Articles via Crossref) |
نوع الوثيقة: |
article in journal/newspaper |
اللغة: |
English |
DOI: |
10.1111/tct.12030 |
DOI: |
10.1111/tct.12030/fullpdf |
الإتاحة: |
https://doi.org/10.1111/tct.12030Test |
حقوق: |
http://doi.wiley.com/10.1002/tdm_license_1.1Test |
رقم الانضمام: |
edsbas.5A86EA81 |
قاعدة البيانات: |
BASE |