دورية أكاديمية

Digitalchemlab─Digital and Complexity-Differentiated Learning Modules in an out of School Student Laboratory

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Digitalchemlab─Digital and Complexity-Differentiated Learning Modules in an out of School Student Laboratory
المؤلفون: ter Horst, Nicolai, Dietrich, Julia, Wilke, Timm
المساهمون: Joachim Herz Stiftung
المصدر: Journal of Chemical Education ; ISSN 0021-9584 1938-1328
بيانات النشر: American Chemical Society (ACS)
سنة النشر: 2024
مصطلحات موضوعية: Education, General Chemistry
نوع الوثيقة: article in journal/newspaper
اللغة: English
DOI: 10.1021/acs.jchemed.3c01228
الإتاحة: https://doi.org/10.1021/acs.jchemed.3c01228Test
حقوق: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0Test/
رقم الانضمام: edsbas.4C6B291B
قاعدة البيانات: BASE