Marketization : theory and evidence from emerging economies /
This book critically examines marketization: a phenomenon by which market processes are institutionalized and marketing increasingly pervades all areas of our everyday life. It presents a number of theories, frameworks and empirical studies highlighting how the phenomenon of marketization affects th...
محفوظ في:
مؤلفون آخرون: | , |
---|---|
الوثيقة: | كتاب إلكتروني |
اللغة: | English |
منشور في: |
Singapore :
Springer,
2020
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://library.sama.gov.sa/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=bf44c9f17b2f2636c86066b6c6a89f64 |
الوسوم: |
إضافة وسم
لا توجد وسوم, كن أول من يضع وسما على هذه التسجيلة!
|
الإنترنت
https://library.sama.gov.sa/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=bf44c9f17b2f2636c86066b6c6a89f64مكتبة ساما المركزية
رقم الاستدعاء: |
658.8
|
---|---|
النسخة Unknown | متاح أحجز النسخة |