-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Radi Suparlan, Muhammad Haddad Richard
المصدر: Al Intisyar; Vol 9 No 1 (2024): VOLUME 9 No.1 Tahun 2024; 1-16 ; 2798-1967 ; 2527-9122 ; 10.32505/intisyar.v9i1
مصطلحات موضوعية: Problems in Learning, Arabic Learning, Nahwu
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://journal.iainlangsa.ac.id/index.php/intisyar/article/view/8078/3176Test; http://journal.iainlangsa.ac.id/index.php/intisyar/article/view/8078Test
الإتاحة: https://doi.org/10.32505/intisyar.v9i1.807810.32505/intisyar.v9i1Test
http://journal.iainlangsa.ac.id/index.php/intisyar/article/view/8078Test -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Salsabila, Nilza Humaira, Sripatmi, Sripatmi, Tyaningsih, Ratna Yulis, Novitasari, Dwi, Triutami, Tabita Wahyu
المصدر: Media Pendidikan Matematika; Vol 12, No 1 (2024); 30-36 ; 2657-0610 ; 2338-3836
مصطلحات موضوعية: worksheet, problems based learning model, numeracy
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://e-journal.undikma.ac.id/index.php/jmpm/article/view/12145/5937Test; https://e-journal.undikma.ac.id/index.php/jmpm/article/view/12145Test
الإتاحة: https://doi.org/10.33394/mpm.v12i1.12145Test
https://e-journal.undikma.ac.id/index.php/jmpm/article/view/12145Test -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Mamonto, Asta, Miolo, Sartin T., Napu, Novriyanto
المصدر: Research Review: Jurnal Ilmiah Multidisiplin; Vol. 2 No. 2 (2023): Research Review: Jurnal Ilmiah Multidisiplin (Agustus 2023 - Januari 2024); 265-274 ; 2962-2743 ; 10.54923/researchreview.v2i2
مصطلحات موضوعية: Definition of past participle, problems in learning tenses
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://eresearchjournal.transbahasa.co.id/index.php/er/article/view/59/54Test; https://eresearchjournal.transbahasa.co.id/index.php/er/article/view/59Test
الإتاحة: https://doi.org/10.54923/researchreview.v2i2.59Test
https://doi.org/10.54923/researchreview.v2i2Test
https://eresearchjournal.transbahasa.co.id/index.php/er/article/view/59Test -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: David John, Ritayan Mitra
المصدر: Frontline Learning Research, Vol 11, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: EMME, eye tracking, visual problems, perceptual learning, Education
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journals.sfu.ca/flr/index.php/journal/article/view/1165Test; https://doaj.org/toc/2295-3159Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Intan Nur Inayah, Fauzi Miftakh
المصدر: Jurnal Educatio FKIP UNMA, Vol 8, Iss 3, Pp 1085-1095 (2022)
مصطلحات موضوعية: teaching english speaking, tudent problems in learning speaking, challenges and solutions in teaching speaking, kampung inggris, Education
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ejournal.unma.ac.id/index.php/educatio/article/view/2956Test; https://doaj.org/toc/2459-9522Test; https://doaj.org/toc/2548-6756Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Lalu Zulpadli, Rahimah Embong
المصدر: Jurnal PAJAR (Pendidikan dan Pengajaran), Vol 6, Iss 2, Pp 476-484 (2022)
مصطلحات موضوعية: student’s problems, blended learning, elementary school, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://pajar.ejournal.unri.ac.id/index.php/PJR/article/view/8769Test; https://doaj.org/toc/2580-8435Test; https://doaj.org/toc/2614-1337Test
-
7دورية أكاديمية
المصدر: JOURNAL OF UNIVERSAL SCIENCE RESEARCH 1(6) 947-954
مصطلحات موضوعية: problems of learning russian, foreign language acquisition, russian language difficulties, phonetics and pronunciation, cyrillic alphabet, grammar complexities, vocabulary expansion, verb aspect, cultural context, limited immersion opportunities, language acquisition strategies
العلاقة: https://zenodo.org/record/8086160Test; https://doi.org/10.5281/zenodo.8086160Test; oai:zenodo.org:8086160
الإتاحة: https://doi.org/10.5281/zenodo.8086160Test
https://doi.org/10.5281/zenodo.8086159Test
https://zenodo.org/record/8086160Test -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ali, Sri Widyarti
المصدر: International Journal of English Linguistics, Literature, and Education (IJELLE); Vol 5, No 1 (2023); 68-76 ; 2686-5106 ; 2686-0120
مصطلحات موضوعية: Students’ Learning Problems Syntax Learning Syntactic Tree Diagram
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://journal.univetbantara.ac.id/index.php/ijelle/article/view/3717/pdfTest; http://journal.univetbantara.ac.id/index.php/ijelle/article/view/3717Test
الإتاحة: https://doi.org/10.32585/ijelle.v5i1.3717Test
http://journal.univetbantara.ac.id/index.php/ijelle/article/view/3717Test -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Utaminingsih, Esty Setyo, Sulasih, Sulasih, Puspita, Maria Ayu, Sumartiningsih, Sri, Habibi, Ahmad Fajar, Mulyaningtiyas, Tri
المصدر: RESEARCH AND DEVELOPMENT JOURNAL OF EDUCATION; Vol 9, No 2 (2023); 860-870 ; 2657-1056 ; 2406-9744 ; 10.30998/rdje.v9i2
مصطلحات موضوعية: Language Skills, Learning Difficulties, Problems of Learning Indonesian
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://journal.lppmunindra.ac.id/index.php/RDJE/article/view/16197/5974Test; https://journal.lppmunindra.ac.id/index.php/RDJE/article/downloadSuppFile/16197/3244Test; https://journal.lppmunindra.ac.id/index.php/RDJE/article/view/16197Test
الإتاحة: https://doi.org/10.30998/rdje.v9i2.16197Test
https://doi.org/10.30998/rdje.v9i2Test
https://journal.lppmunindra.ac.id/index.php/RDJE/article/view/16197Test -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: СИТНІК, Олександр, МОРОЗОВ, Сергій, БІЛИК, Наталія
المصدر: Collection of scientific works of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine. Series: Pedagogical Sciences; Vol. 34 No. 3 (2023); 238-256 ; Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки; Том 34 № 3 (2023); 238-256 ; 2617-8230 ; 2617-8222 ; 10.32453/pedzbirnyk.v34i3
مصطلحات موضوعية: distance and blended learning, educational process, problems of learning organization, interactive board, professional development, educational programs, дистанційне та змішане навчання, освітній процес, проблеми організації навчання, інтерактивна дошка, підвищення кваліфікації, навчальні програми
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://periodica.nadpsu.edu.ua/index.php/pedzbirnyk/article/view/1478/1390Test; https://periodica.nadpsu.edu.ua/index.php/pedzbirnyk/article/view/1478Test
الإتاحة: https://doi.org/10.32453/pedzbirnyk.v34i3.1478Test
https://doi.org/10.32453/pedzbirnyk.v34i3Test
https://periodica.nadpsu.edu.ua/index.php/pedzbirnyk/article/view/1478Test