-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Aram Pouyan, Sima Modirkhamene, Parviz Alavinia, Farnoush Ahangaran
المصدر: Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 15, Iss 32, Pp 258-283 (2023)
مصطلحات موضوعية: interpretation task, level of proficiency, production task, processing structured input, instruction, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://elt.tabrizu.ac.ir/article_17301_b4b9655b42f485b3facbfb4c0966e7ee.pdfTest; https://doaj.org/toc/2251-7995Test; https://doaj.org/toc/2676-6876Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Mastaneh Haghani, Mojgan Rashtchi
المصدر: Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 8, Iss 1, Pp 1-18 (2023)
مصطلحات موضوعية: Explicit information, Learning styles, Processing instruction, Structured input activities, Special aspects of education, LC8-6691, Language acquisition, P118-118.7
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2363-5169Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Laurene Glimois
المصدر: Babylonia, Vol 3 (2023)
مصطلحات موضوعية: grammar, structured input, input processing, Language and Literature, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Zhihui Zhong, Alessandro Giovanni Benati
المصدر: Languages, Vol 9, Iss 2, p 39 (2024)
مصطلحات موضوعية: input processing, structured input activities, referential activities, affective activities, English causative forms, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Michael J. Leeser, Pietro Pesce
المصدر: Ampersand, Vol 10, Iss , Pp 100121- (2023)
مصطلحات موضوعية: Processing instruction, Structured input, Explicit information, Working memory, Cognitive control, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2215039023000139Test; https://doaj.org/toc/2215-0390Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Paul A. Malovrh, James F. Lee
المصدر: Ampersand, Vol 10, Iss , Pp 100116- (2023)
مصطلحات موضوعية: Guided-inductive learning, Explicit knowledge, L2 Spanish, Passive voice, Prior knowledge, Structured input, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2215039023000085Test; https://doaj.org/toc/2215-0390Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Alessandro G. Benati
المصدر: Ampersand, Vol 10, Iss , Pp 100113- (2023)
مصطلحات موضوعية: Input processing, First noun principle, English causative forms, Working memory, Structured input, Reading span test, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S221503902300005XTest; https://doaj.org/toc/2215-0390Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Alessandro Benati, Mable Chan
المصدر: Ampersand, Vol 10, Iss , Pp 100111- (2023)
مصطلحات موضوعية: Input processing, Processing instruction, First noun principle, Self-paced reading, Structured input, Motivation, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2215039023000036Test; https://doaj.org/toc/2215-0390Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Alessandro Benati
المصدر: Languages; Volume 8; Issue 2; Pages: 135
مصطلحات موضوعية: structured input activities, online effects, offline effects, input processing
وصف الملف: application/pdf
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Zehan Chen, Yuliang Lu, Kailong Zhu, Lu Yu, Jiazhen Zhao
المصدر: Applied Sciences; Volume 12; Issue 18; Pages: 9350
مصطلحات موضوعية: format-aware fuzzing, structured input, de Bruijn sequence, vulnerability discovery, FFAFuzz
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Computing and Artificial Intelligence; https://dx.doi.org/10.3390/app12189350Test