-
1
المساهمون: Moström, Martin, Editor, Egan-Wyer, Carys, Editor, Johansson, Ulf, Editor
مصطلحات موضوعية: Retail, shopper marketing, FMCG, Samhällsvetenskap, Ekonomi och näringsliv, Företagsekonomi, Social Sciences, Economics and Business, Business Administration
وصف الملف: electronic
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Revista de Gestão, 2023, Vol. 31, Issue 2, pp. 201-214.
-
3دورية أكاديمية
المصدر: REGE Revista de Gestão, Vol 31, Iss 2, Pp 201-214 (2024)
مصطلحات موضوعية: Consumer behavior, Online shopping, Non-shopper segmentation, Electronic market, Retailing, Shopping preference, Commerce, HF1-6182, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
4
المؤلفون: Narciso, Ana Rita Lincho
مصطلحات موضوعية: Avaliação da qualidade -- Quality assessment, Qualidade dos serviços -- Services quality, Cliente mistério, SOM, Satisfação do cliente -- Customer satisfaction, Agências bancárias, Mystery shopper, Bank branches
وصف الملف: application/pdf
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Alessandro Galdelli, Rocco Pietrini, Adriano Mancini, Primo Zingaretti
المصدر: IEEE Access, Vol 12, Pp 50154-50164 (2024)
مصطلحات موضوعية: Path planning, planogram, retail, robot, shopper, trajectories, Electrical engineering. Electronics. Nuclear engineering, TK1-9971
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Vera-Martínez, Jorge
المصدر: International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 2023, Vol. 17, Issue 2, pp. 169-181.
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Askarifar, Kazem, Dehbozorgi, Yalda, Alsafi, Ali
المصدر: Journal of Islamic Marketing, 2022, Vol. 14, Issue 11, pp. 2871-2886.
-
8دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Emerging Markets, 2021, Vol. 18, Issue 8, pp. 1948-1977.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Wang, Xueqin, Wong, Yiik Diew, Yuen, Kum Fai
المصدر: Internet Research, 2023, Vol. 33, Issue 4, pp. 1276-1301.
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Marroquín-Ciendúa, Fernando, Medina-Labrador, Manuel, Rodríguez-Celis, Harold Germán, Castro Gonzáles, Yamile
المصدر: Doxa Comunicación. Interdisciplinary Journal of Communication Studies and Social Sciences; Nº 39 (2024): (July-December) ; Doxa Comunicación. Revista Interdisciplinar de Estudios de Comunicación y Ciencias Sociales; Núm. 39 (2024) : (julio-diciembre) ; 2386-3978 ; 1696-019X ; 10.31921/doxacom.n39
مصطلحات موضوعية: Comprador personal, intención de compra, ruta cognitiva, persuasión, ventas en línea, Personal shopper, purchase intention, cognitive route, persuasion, online sales
وصف الملف: application/pdf; application/epub+zip; text/html
العلاقة: https://revistascientificas.uspceu.com/doxacomunicacion/article/view/1952/4412Test; https://revistascientificas.uspceu.com/doxacomunicacion/article/view/1952/4413Test; https://revistascientificas.uspceu.com/doxacomunicacion/article/view/1952/4510Test; https://revistascientificas.uspceu.com/doxacomunicacion/article/view/1952/4511Test; https://revistascientificas.uspceu.com/doxacomunicacion/article/view/1952/4512Test; https://revistascientificas.uspceu.com/doxacomunicacion/article/view/1952/4513Test; https://revistascientificas.uspceu.com/doxacomunicacion/article/view/1952Test
الإتاحة: https://doi.org/10.31921/doxacom.n39a195210.31921/doxacom.n39Test
https://revistascientificas.uspceu.com/doxacomunicacion/article/view/1952Test