-
1رسالة جامعية
المؤلفون: Villalonga Pons, Juana Maria
المساهمون: University/Department: Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
مرشدي الرسالة: Deulofeu Piquet, Jordi
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Resolució de problemes, Resolución de problemas, Problem solving, Autoregulació de l'aprenentatge, Autorregulación de aprendizaje, Self-regulation of learning, Base d'orientació, Base de orientación, Orientation basis, Ciències Socials
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: http://hdl.handle.net/10803/457718Test
-
2رسالة جامعية
المؤلفون: Ramírez Echeverry, Jhon Jairo
المساهمون: University/Department: Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Projectes i de la Construcció
مرشدي الرسالة: García Carrillo, Ágata, Álvarez García, Alicia
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Aprender a aprender, Autorregulación en el aprendizaje, MSLQ, Educación en ingeniería, Engineering education, Learning to learn, Self-regulation in learning, Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: http://hdl.handle.net/10803/456383Test
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Heliyon, Vol 10, Iss 11, Pp e32633- (2024)
مصطلحات موضوعية: Metacognition in education, Reflective portfolio, Teacher training, Educational strategies, Formative evaluation, Self-regulation in learning, Science (General), Q1-390, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S240584402408664XTest; https://doaj.org/toc/2405-8440Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Danting Yin, Lin Luo
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
مصطلحات موضوعية: online learning engagement, perceived teacher support, self-regulation in learning, English language education, Chinese university students, educational psychology, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2024.1246958/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
5
المؤلفون: Almeida, Mariana Nunes
المساهمون: Piscalho, Isabel, Repositório Científico do Instituto Politécnico de Santarém
مصطلحات موضوعية: autorregulação da aprendizagem, educação pré-escolar, 1.º Ciclo do Ensino Básico, Self-Regulation of Learning, preschool education, 1st Cycle of Basic Education
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: 203388313
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Azmi, Cinthia Veronica, Astuti, Kamsih
المصدر: Jurnal Psikologi Malahayati; Vol 6, No 1 (2024): Jurnal Psikologi Malahayati ; 2684-7469 ; 2656-8551 ; 10.33024/jpm.v6i1
مصطلحات موضوعية: Psychology, Education Psychology, academic procrastinatio, self-regulation in learning, permissive parenting
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ejurnalmalahayati.ac.id/index.php/PSIKOLOGI/article/view/10877/pdfTest; https://ejurnalmalahayati.ac.id/index.php/PSIKOLOGI/article/downloadSuppFile/10877/2510Test; https://ejurnalmalahayati.ac.id/index.php/PSIKOLOGI/article/downloadSuppFile/10877/3876Test; https://ejurnalmalahayati.ac.id/index.php/PSIKOLOGI/article/view/10877Test
الإتاحة: https://doi.org/10.33024/jpm.v6i1.10877Test
https://doi.org/10.33024/jpm.v6i1Test
https://ejurnalmalahayati.ac.id/index.php/PSIKOLOGI/article/view/10877Test -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Naithe Pérez, Dalvis, Gamboa Moreira, Alexei
المصدر: Roca. Revista científico-educacional de la provincia Granma; Vol. 20 Núm. 3 (2024): ( julio - septiembre ); 633-647 ; Roca. Scientific-educational publication of Granma province.; Vol. 20 No. 3 (2024): ( julio - septiembre ); 633-647 ; Revista científico-educativa da província de Granma; v. 20 n. 3 (2024): ( julio - septiembre ); 633-647 ; 2074-0735
مصطلحات موضوعية: ICTs, distance education, educational software, thematic guides, self-regulation of learning, TICs, educação a distância, software educativo, guias temáticas, auto regulação da aprendizagem
وصف الملف: application/pdf; text/xml; application/epub+zip; text/html
العلاقة: https://revistas.udg.co.cu/index.php/roca/article/view/4524/11199Test; https://revistas.udg.co.cu/index.php/roca/article/view/4524/11200Test; https://revistas.udg.co.cu/index.php/roca/article/view/4524/11201Test; https://revistas.udg.co.cu/index.php/roca/article/view/4524/11202Test; https://revistas.udg.co.cu/index.php/roca/article/view/4524/11203Test; https://revistas.udg.co.cu/index.php/roca/article/view/4524Test
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Border Social Journal; Vol. 4 No. 2 (2024): The artificial age from a social perspective ; e42189 ; Revista Social Fronteriza; Vol. 4 Núm. 2 (2024): La era artificial desde una perspectiva social ; 2806-5913 ; ark:/79348/resofro.4.2.2024
مصطلحات موضوعية: Autorregulación del aprendizaje, estrategias de aprendizaje, ambientes de aprendizaje, lectura crítica, Self-regulation of learning, learning strategies, learning environments, critical reading
وصف الملف: application/pdf; text/html
العلاقة: https://www.revistasocialfronteriza.com/ojs/index.php/rev/article/view/189/324Test; https://www.revistasocialfronteriza.com/ojs/index.php/rev/article/view/189/325Test; https://www.revistasocialfronteriza.com/ojs/index.php/rev/article/view/189Test; ark:/79348/4(2)189
الإتاحة: https://doi.org/10.59814/resofro.2024.4Test(2)189
https://www.revistasocialfronteriza.com/ojs/index.php/rev/article/view/189Test -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Zhang Rong, Chin Nyuk Sang
المصدر: International Journal of Sciences: Basic and Applied Research (IJSBAR); Vol. 72 No. 1 (2024); 78-93 ; 2307-4531
مصطلحات موضوعية: Douyin in Education, TikTok and Learning, Student Engagement, Self-Regulation in Learning, Teacher Facilitation, Peer Collaboration, Personalized Learning
وصف الملف: application/pdf
-
10
المؤلفون: Ribeiro, Elisabete
المساهمون: Simão, Ana Margarida Vieira da Veiga, Barros, Alexandra Maria Januário Figueiredo de, Repositório da Universidade de Lisboa
مصطلحات موضوعية: autorregulação da aprendizagem, formação, professores, alunos, self-regulation of learning, training, teachers and students, Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Psicologia
وصف الملف: application/pdf