-
1
المؤلفون: Burton, Graham, Borsetto, Elena, Giglio, Alessandra, Voltmer, Leonhard
المصدر: Studies in Self-Access Learning Journal. 15(2):127-147
مصطلحات موضوعية: writing centres, academic writing, self-access centres, higher education
وصف الملف: print
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-48962Test
https://doi.org/10.37237/150202Test -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Smith, Mike, Niboshi, Ran, Samuell, Christopher, Timms, Simon
المصدر: Smith , M , Niboshi , R , Samuell , C & Timms , S 2024 , ' The Potential of Self-Access Language Centres in Fostering Lifelong Global Citizenship : Towards a Community of Practice Approach ' , Quality Education for All , vol. 1 , no. 2 , 2 , pp. 21-40 . https://doi.org/10.1108/QEA-12-2023-0026Test
مصطلحات موضوعية: Self-access learning, Communities of practice, Globalisation, Japan
وصف الملف: application/pdf
الإتاحة: https://doi.org/10.1108/QEA-12-2023-0026Test
https://researchportal.bath.ac.uk/en/publications/9c9ec88b-4747-4634-8b5d-8813ad22cd2fTest
https://purehost.bath.ac.uk/ws/files/332069793/Smith_M.D._Niboshi_R._Samuell_C._Timms_S.F.N._2024_._The_Potential_of_SelfTest-Access.pdf -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Sánchez Hernández, Diana Iveth
المصدر: Enletawa Journal; Vol. 17 No. 1 (2024): Colombia- Mexico; 1-12 ; Enletawa Journal; Vol. 17 Núm. 1 (2024): Número especial Colombia - Mexico; 1-12 ; 2463-1965 ; 2011-835X
مصطلحات موضوعية: self-access, Universidad Veracruzana, languages, teachers, autonomous learning, Auto acceso, idiomas, docentes, aprendizaje autónomo
وصف الملف: application/pdf; application/epub+zip
العلاقة: https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/17444/13959Test; https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/17444/13996Test; https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/17444Test
الإتاحة: https://doi.org/10.19053/uptc.2011835X.17444Test
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/17444Test -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Romero, Noelia
المصدر: Revista Lengua y Cultura; Bd. 5 Nr. 10 (2024): Revista Lengua y Cultura; 38-49 ; Revista Lengua y Cultura; Vol 5 No 10 (2024): Revista Lengua y Cultura; 38-49 ; Revista Lengua y Cultura; Vol. 5 Núm. 10 (2024): Revista Lengua y Cultura; 38-49 ; Revista Lengua y Cultura; Vol. 5 No 10 (2024): Revista Lengua y Cultura; 38-49 ; 2683-2321 ; 10.29057/lc.v5i10
مصطلحات موضوعية: Self-Access Center, model, autonomy, teaching, technology, Centro de autoacceso, modelo, autonomía, enseñanza, tecnología
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://repository.uaeh.edu.mx/revistas/index.php/lc/article/view/12312/11159Test; https://repository.uaeh.edu.mx/revistas/index.php/lc/article/view/12312Test
الإتاحة: https://doi.org/10.29057/lc.v5i10.12312Test
https://doi.org/10.29057/lc.v5i10Test
https://repository.uaeh.edu.mx/revistas/index.php/lc/article/view/12312Test -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Issah Baddianaah, Alfred Dongzagla, Sakibu Nakyeenaa Salifu
المصدر: Sustainable Environment, Vol 10, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Water access, water-stressed communities, rural areas, self-access, water management strategies, rural Ghana, Environmental sciences, GE1-350
العلاقة: https://doaj.org/toc/2765-8511Test; https://doaj.org/article/86468b6e30fe4f0c89c8865dd3a8e9b0Test
الإتاحة: https://doi.org/10.1080/27658511.2024.2303803Test
https://doaj.org/article/86468b6e30fe4f0c89c8865dd3a8e9b0Test -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Jo Mynard, Dominique Vola Ambinintsoa, Ena Hollinshead, Ward Peeters
المصدر: Studies in Self-Access Learning Journal, Vol 12, Iss 2, Pp 177-189 (2021)
مصطلحات موضوعية: self-access landmarks, learning communities, role of self-access, Language acquisition, P118-118.7
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://sisaljournal.org/archives/jun21/mynard_et_alTest/; https://doaj.org/toc/2185-3762Test
-
7دورية أكاديمية
المصدر: XXI ASRDA INNOVATSION TEXNOLOGIYALAR, FAN VA TA'LIM TARAQQIYOTIDAGI DOLZARB MUAMMOLAR 1(4) 145-148
مصطلحات موضوعية: multilevel classrooms, diversified, limited resources, assemble, self-access, group work, conversational skills, and various learning backgrounds
العلاقة: https://zenodo.org/record/7986733Test; https://doi.org/10.5281/zenodo.7986733Test; oai:zenodo.org:7986733
الإتاحة: https://doi.org/10.5281/zenodo.7986733Test
https://doi.org/10.5281/zenodo.7986732Test
https://zenodo.org/record/7986733Test -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Kushida, Bethan, Lege, Ryan, Haugland, Danielle, Green, Samantha
المصدر: JASAL Journal 4(1) 126-138
مصطلحات موضوعية: Maker Education, Self-access learning
العلاقة: https://zenodo.org/record/8118732Test; https://doi.org/10.5281/zenodo.8118732Test; oai:zenodo.org:8118732
الإتاحة: https://doi.org/10.5281/zenodo.8118732Test
https://doi.org/10.5281/zenodo.8118731Test
https://zenodo.org/record/8118732Test -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Martos Ramos, José Javier, Trapassi, Leonarda
المساهمون: Universidad de Sevilla. Departamento de Filología Alemana, Universidad de Sevilla. Departamento de Filologías Integradas
مصطلحات موضوعية: centro de recurso, estrategias, tándem, asesoramiento, enseñanza colaborativa, Self-Access-Centre, Strategies, Tandem, Advising, Team Teaching
العلاقة: Philologia Hispalensis, 34 (1), 79-97.; https://dx.doi.org/10.12795/PH.2020.v34.i01.05Test; https://idus.us.es/handle//11441/144601Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Giovanna Tassinari, Maria
مصطلحات موضوعية: Autonomía, Aprendizaje de idiomas a distancia, Centros de idiomas de libre acceso, Comunidad de práctica, Educación superior, Autonomy, Language learning, Self-access language centres, Community of practice, Higher education