-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Danting Yin, Lin Luo
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
مصطلحات موضوعية: online learning engagement, perceived teacher support, self-regulation in learning, English language education, Chinese university students, educational psychology, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2024.1246958/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Oliveira, Íris M., Barroso, Paula, Vautero, Jaisso, Silva, Ana Daniela
مصطلحات موضوعية: Factor structure, Higher education, Measurement invariance, Perceived teacher support
العلاقة: http://hdl.handle.net/10400.14/43771Test; 85180292368
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Xie, Guoli, Lu, Lee Hsing
المصدر: ABAC ODI JOURNAL Vision. Action. Outcome; Vol. 11 No. 2 (2024): ABAC ODI JOURNAL VISION. ACTION . OUTCOME VOL 11(2) APRIL 2024 to SEPTEMBER 2024; 57-77 ; 2408-2058 ; 2351-0617
مصطلحات موضوعية: academic performance, academic self-efficacy, perceived teacher support, peer relationship, learning engagement
وصف الملف: application/pdf
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Violeta Lozano Botellero, Stine M. Ekornes, Siv M. Gamlem, Wenche Torrissen, Helga Synnevåg Løvoll
المصدر: Cogent Education, Vol 10, Iss 1 (2023)
مصطلحات موضوعية: secondary education, perceived teacher support, literature reviews, research trends, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2331-186XTest
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Xiuni Xu, Zhen Wu, Dongpo Wei
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: perceived teacher support, student engagement, optimistic attributional styles for explaining positive events, learning drive, mediating effect, moderation effect, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2023.1116932/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Xinglong Ma, Man Jiang, Liying Nong
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: post-epidemic era, Chinese university students, perceived teacher support, sustainable online learning engagement, online academic persistence, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2023.1076552/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Rui, Yanping, Liu, Tao
مصطلحات موضوعية: Perceived teacher support, Self-efficacy, Self-regulation, Online learning, Apoyo docente percibido, Autoeficacia, Autorregulación, Aprendizaje online
العلاقة: Rui, Y., & Liu, T. (2023). El efecto del apoyo docente percibido por los alumnos de inglés online sobre la autorregulación mediada por su autoeficiencia. Porta Linguarum Revista Interuniversitaria De Didáctica De Las Lenguas Extranjeras, (40), 215–233. https://doi.org/10.30827/portalin.vi40.26930Test; https://hdl.handle.net/10481/83561Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Rui, Yanping, Liu, Tao
المصدر: Porta Linguarum An International Journal of Foreign Language Teaching and Learning; No. 40 (2023): June; 215-233 ; Porta Linguarum Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras; Núm. 40 (2023): Junio; 215-233 ; 2695-8244 ; 1697-7467
مصطلحات موضوعية: perceived teacher support, self-efficacy, self-regulation, online learning, apoyo docente percibido, autoeficacia, autorregulación, aprendizaje online
وصف الملف: application/pdf
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Oliveira, Íris M., Barroso, Paula, Vautero, Jaisso, Silva, Ana Daniela
المصدر: Oliveira , Í M , Barroso , P , Vautero , J & Silva , A D 2023 , ' Psychometric analysis of the teacher support scale with higher education students ' , Psicologia , vol. 37 , no. 2 , pp. 23-35 . https://doi.org/10.17575/psicologia.1851Test
مصطلحات موضوعية: Factor structure, Higher education, Measurement invariance, Perceived teacher support
وصف الملف: application/pdf
الإتاحة: https://doi.org/10.17575/psicologia.1851Test
https://ciencia.ucp.pt/en/publications/4bf04e1d-f8cc-4633-9a2f-b57237cef6bcTest
https://ciencia.ucp.pt/ws/files/92650876/90900065.pdfTest
http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=85180292368&partnerID=8YFLogxKTest
http://hdl.handle.net/10400.14/43771Test -
10دورية أكاديمية
المصدر: Sustainability; Volume 15; Issue 8; Pages: 6839
مصطلحات موضوعية: perceived teacher support, ICT self-efficacy, online English academic engagement, sex, blended learning
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Sustainable Education and Approaches; https://dx.doi.org/10.3390/su15086839Test