-
1رسالة جامعية
المؤلفون: Obis Monné, Aina
المساهمون: University/Department: Universitat Pompeu Fabra. Departament de Traducció i Ciències del llenguatge
مرشدي الرسالة: Bach, Carme, Cañada Pujols, Ma. Dolors
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Teoria sociocultural, Ensenyament i aprenentatge de conceptes, Marcadors discursius, Llengua catalana, Estudiants universitaris, Gènere discursiu, Seqüència didàctica, Mediació, Bastiment col·lectiu, Interacció entre iguals, Reflexió metalingüística, Reflexió metadiscursiva, Construcció conjunta del coneixement, Presa de consciència, Anàlisi del discurs sociocultural, Autoregulació, Sociocultural theory, Teaching and learning concepts, Discourse markers, Catalan language, University students, Discourse genre, Academic genre, Didactic sequence, Mediation, Collective scaffolding, Peer interactions, Metalinguistic reflection, Metadiscursive reflection, Co-construction of knowledge, Language awareness, Sociocultural discourse analysis, Self-regulation
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: http://hdl.handle.net/10803/593502Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Valentina Fantasia, Francesca Moncalli, Arianna Bello
المصدر: Europe's Journal of Psychology, Vol 20, Iss 2, Pp 116-128 (2024)
مصطلحات موضوعية: social pretend play, kindergarten children, sequential analyses, peer interactions, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1841-0413Test
-
3
المؤلفون: Sousa, Cláudia da Costa
المساهمون: Nunes, Clarisse, RCIPL
مصطلحات موضوعية: Brincadeiras, Espaço de recreio, 1º ciclo do ensino básico, Multideficiência, Interações entre pares, Play, Playground, Primary school, Profound and multiple disabilities, Peer interactions
وصف الملف: application/pdf
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Dexian Li, Wencan Li, Xingchen Zhu
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2024)
مصطلحات موضوعية: authoritarian parenting style, peer interactions, social development, gender heterogeneity, age heterogeneity, number heterogeneity, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2023.1290911/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Ronghui Chen, Shujuan Li, Siying He, Jin Yan
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
مصطلحات موضوعية: psychological control, peer interactions, young children, teacher support, China, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2024.1297621/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Grgic, Mariana, Neuberger, Franz, Kalicki, Bernhard, Spensberger, Florian, Maly-Motta, Hanna, Barbarino, Bärbel, Kuger, Susanne, Rauschenbach, Thomas
المصدر: Diskurs Kindheits- und Jugendforschung / Discourse. Journal of Childhood and Adolescence Research ; 17 ; 1 ; 27-56 ; Kindheit und Jugend im Kontext der Corona-Pandemie
مصطلحات موضوعية: Primar- und Elementarbildung, Primary education (elementary education), COVID-19, Corona, pädagogische Interaktionen, Peer-Interaktionen, Schutz- und Hygienemaßnahmen, early childhood education and care, pedagogical interactions, peer interactions, protective and hygienic measures, Bildungswesen Elementarbereich, Elementary Education Sector, Epidemie, Kinderbetreuung, Kindertagesstätte, Eltern, Kooperation, Interaktion, Bundesrepublik Deutschland, epidemic, child care, day nursery, parents, cooperation, interaction, Federal Republic of Germany
العلاقة: https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/79366Test; https://doi.org/10.3224/diskurs.v17i1.03Test
الإتاحة: https://doi.org/10.3224/diskurs.v17i1.03Test
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/79366Test -
7رسالة جامعية
المؤلفون: Lloyd-Esenkaya, Vanessa
المساهمون: St Clair, Michelle, Russell, Ailsa
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Dexian Li, Wencan Li, Xingchen Zhu
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: authoritarian parenting style, authoritative parenting style, emotion management skills, self-control, peer interactions, chain mediating effects, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2023.1231920/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Lindsay R. Druskin, Danielle R. Novick, Kelly A. Smith, Andrea Chronis-Tuscano, Nicholas J. Wagner, Stephanie Pham, Hailey M. Fleece, Christina M. Danko, Kenneth H. Rubin
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: behavioral inhibition, solitude, peer interactions, temperament, anxiety, preschoolers, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2023.1193915/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
10مؤتمر
المؤلفون: Grbić, Sanja, Stanković, Biljana
المصدر: Book of Abstracts, XXIX Scientific Conference “Empirical Studies in Psychology”
مصطلحات موضوعية: narrative psychology, adolescent identity development, peer interactions, discourse analysis, positioning analysis
العلاقة: 451-03-47/2023-01/200163; http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5884Test; http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/14936/EIP2023_book_of_abstracts.pdfTest; https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5884Test