-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Aw, Eugene Cheng-Xi1 (AUTHOR), Labrecque, Lauren I.2 (AUTHOR)
المصدر: Journal of Advertising. Jun/Jul2023, Vol. 52 Issue 3, p387-405. 19p. 2 Color Photographs, 3 Diagrams, 3 Graphs.
مصطلحات موضوعية: *ADVERTISING endorsements, *BRAND loyalty, *BRAND image, *BRAND name products, *BRANDING (Marketing), PARASOCIAL relationships
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Lutz, Sarah1 (AUTHOR), Schneider, Frank M2,3 (AUTHOR) f.m.schneider@uva.nl, Reich, Sabine4 (AUTHOR), Schimmel, Michelle5 (AUTHOR), Oechler, Hannah5 (AUTHOR), Beinlich, Laura5 (AUTHOR)
المصدر: Human Communication Research. Jul2024, Vol. 50 Issue 3, p338-353. 16p.
مصطلحات موضوعية: EMOTION regulation, PARASOCIAL relationships, WELL-being, INDIVIDUAL needs, SURROGATE mothers, SOCIAL marginality
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Meng, Bo1, Zhang, Jiena1, Choi, Kyuhwan2 kwchoi@dau.ac.kr
المصدر: International Journal of Tourism Research. May/Jun2024, Vol. 26 Issue 3, p1-13. 13p.
مصطلحات موضوعية: *TOURISM, *RESEARCH, PARASOCIAL relationships, SOCIAL media, TRUST
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kassing, Jeffrey W.
المصدر: International Journal of Sport Communication; Jun2024, Vol. 17 Issue 2, p113-122, 10p
مصطلحات موضوعية: PARASOCIAL relationships, SOCCER teams, SOCIAL media, SPORTS, FANS (Persons), TELEVISION programs
مصطلحات جغرافية: RICHMOND (Va.)
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Horng, Jeou-Shyan1 (AUTHOR), Liu, Chih-Hsing2,3 (AUTHOR), Chou, Sheng-Fang4 (AUTHOR), Yu, Tai-Yi5 (AUTHOR), Hu, Da-Chian2 (AUTHOR) 894560241@gms.tku.edu.tw
المصدر: Journal of Hospitality Marketing & Management. Aug/Sep2024, Vol. 33 Issue 6, p735-762. 28p.
مصطلحات موضوعية: *INFLUENCER marketing, *SOCIAL marketing, *SUSTAINABLE consumption, *CONSUMER behavior, PARASOCIAL relationships, HOTEL marketing, STRUCTURAL equation modeling
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Carter, Alexander Edward1 aecarter1@butler.edu, Hoy, Mariea Grubbs2
المصدر: Journal of Interactive Advertising. 2024, Vol. 24 Issue 2, p127-142. 16p.
مصطلحات موضوعية: *COVID-19 pandemic, *MONETIZATION, STRATEGIC communication, PARASOCIAL relationships, VIDEO games
مصطلحات جغرافية: AMERICA
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Mizukoshi, Kosuke1 (AUTHOR) mizukoshi-kosuke@tmu.ac.jp
المصدر: Journal of Current Issues & Research in Advertising (Routledge). 2024, Vol. 45 Issue 2, p179-195. 17p.
مصطلحات موضوعية: *CORPORATE accounting, *SOCIAL accounting, *CONSUMERS, *HOUSE brands, *CORPORATE image, PARASOCIAL relationships
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Gao, Ying1 (AUTHOR), Yuan, Shaofeng2 (AUTHOR) shaofeng.yuan@lnu.edu.cn, Lei, Xue2,3 (AUTHOR) leixue@zufe.edu.cn
المصدر: Current Psychology. Mar2024, Vol. 43 Issue 12, p11080-11091. 12p.
مصطلحات جغرافية: CHINA
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Sedmak, Ana1,2 (AUTHOR) ana.sedmak@cirius-vipava.si, Svetina, Matija2 (AUTHOR)
المصدر: Current Psychology. Feb2024, Vol. 43 Issue 7, p6167-6179. 13p.
مصطلحات موضوعية: PARASOCIAL relationships, ADOLESCENT psychology, TEENAGERS, SOCIAL context, WORLDVIEW, GROUNDED theory, SPORTS spectators
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Williams, Joshua L.1 jlwilliams@georgiasouthern.edu, Locker Jr., Lawrence1, Roberts, Jonathan E.1, Abernathy, Breanna1, Johnson, Alexis1, Mahoney, Matthew1
المصدر: North American Journal of Psychology. 2024, Vol. 26 Issue 1, p231-236. 6p.
مصطلحات موضوعية: PARASOCIAL relationships, MULTIDIMENSIONAL scaling, ATTITUDE (Psychology), FAME, CELEBRITIES