-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Wahaj Khan, Hatim Matooq Badri, Khalil Mohmed, Mohand Gafar Nabag, Mohammed Bakri, Al-Fadil Salih, Mohamed Osman Elamin, Rakan Ekram, Hatim A. Natto
المصدر: Journal of Family Medicine and Primary Care, Vol 13, Iss 5, Pp 1956-1961 (2024)
مصطلحات موضوعية: anxiety, depression, insomnia, on-campus study, online study, stress, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journals.lww.com/10.4103/jfmpc.jfmpc_1790_23Test; https://doaj.org/toc/2249-4863Test; https://doaj.org/toc/2278-7135Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Nadine Glaser, Sophie Diexer, Bianca Klee, Oliver Purschke, Mascha Binder, Thomas Frese, Matthias Girndt, Jessica Höll, Irene Moor, Jonas Rosendahl, Michael Gekle, Daniel Sedding, Rafael Mikolajczyk, Cornelia Gottschick
المصدر: International Journal of Infectious Diseases, Vol 144, Iss , Pp 107057- (2024)
مصطلحات موضوعية: Acute respiratory infections, SARS-CoV-2, Burden of disease, DigiHero cohort, Online study, Infectious and parasitic diseases, RC109-216
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1201971224001280Test; https://doaj.org/toc/1201-9712Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Cheyenne Topf, Isabelle Scholl, Pola Hahlweg
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
مصطلحات موضوعية: cancer, consultation recordings, patient-centered care, patient information, oncology, cross-sectional online study, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2024.1378854/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Xiaoyue Xu, Ziyi Li, Louisa Mackay, Na Li, Yaheng Zhang, Yujie Wu, Yang Zhang
المصدر: BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
مصطلحات موضوعية: Online study, Health professions students, Self-directed learning ability, Professional identity, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1472-6920Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Bianca Klee, Daniela Costa, Thomas Frese, Anja Knoechelmann, Gabriele Meyer, Thorsten Meyer, Oliver Purschke, Jan Schildmann, Anke Steckelberg, Rafael Mikolajczyk
المصدر: International Journal of Public Health, Vol 69 (2024)
مصطلحات موضوعية: response, participation, online study, bias, web-based survey, Public aspects of medicine, RA1-1270
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.ssph-journal.org/articles/10.3389/ijph.2024.1606770/fullTest; https://doaj.org/toc/1661-8564Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Jha, Ambika Nand1, 1, Gaikwad, Varsha R.2, Asar, Mashfa2, Shah, Akshay H.3, Shukla, Sangita4, Galani, Varsha4
المصدر: 13(4):269-274
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Thomas McLaren, Lina-Jolien Peter, Samuel Tomczyk, Holger Muehlan, Georg Schomerus, Silke Schmidt
المصدر: Frontiers in Psychiatry, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: depression, help-seeking intervention, causal beliefs, self-efficacy beliefs, mental health stigmatisation, quasi-experimental online-study, Psychiatry, RC435-571
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyt.2023.1232848/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-0640Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Chattinnakorn S, Chaicharoenpong K, Pongpirul K
المصدر: Clinical Ophthalmology, Vol Volume 17, Pp 1769-1776 (2023)
مصطلحات موضوعية: computer vision syndrome, covid-19 pandemic, online study, digital devices, Ophthalmology, RE1-994
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Jaša Černe, Urban Kordeš
المصدر: Psihološka Obzorja, Vol 32, Pp 32-51 (2023)
مصطلحات موضوعية: false memory, drm paradigm, reaction time, online study, normative data, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://psiholoska-obzorja.si/arhiv_clanki/2023/Cerne_Kordes.pdfTest; https://doaj.org/toc/2350-5141Test
-
10مؤتمر
المؤلفون: Kappe, Rutger, Lector
المساهمون: Domein Onderwijs en Innovatie, Hogeschool Inholland, Studiesucces, Hogeschool Inholland@@@Domein Onderwijs en Innovatie
مصطلحات موضوعية: online study, corona crisis, stress, enthusiasm, drop-out, study success, tips, home study