-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Anna Zaušková, Alena Kusá, Michal Kubovics, Simona Ščepková, Marianna Urmínová
المصدر: Serbian Journal of Management, Vol 17, Iss 1, Pp 111-123 (2022)
مصطلحات موضوعية: digitization, present phenomenon, small and medium enterprises, online marketing communication, industry 4.0, Management. Industrial management, HD28-70
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://aseestant.ceon.rs/index.php/sjm/article/view/36468/19921Test; https://doaj.org/toc/1452-4864Test; https://doaj.org/toc/2217-7159Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Teng, Hsuju, Lo, Chi-Feng, Lee, Hsin-Hui
المصدر: Online Information Review, 2021, Vol. 46, Issue 2, pp. 304-318.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Váradi, Norbert
المصدر: Economica; Vol. 14 No. 3-4 (2023); 68-82 ; Economica; Évf. 14 szám 3-4 (2023); 68-82 ; 2560-2322 ; 1585-6216 ; 10.47282/economica/2023/14/3-4
مصطلحات موضوعية: Online marketing, marketingkommunikáció, online marketingkommunikációs eszközök, közösségi média, online vásárlási szokások, marketing communication, online marketing communication tools, online shopping habits, social media
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ojs.lib.unideb.hu/economica/article/view/11391/12184Test; https://ojs.lib.unideb.hu/economica/article/view/11391Test
الإتاحة: https://doi.org/10.47282/economica/2023/14/3-4/11391Test
https://doi.org/10.47282/economica/2023/14/3-4Test
https://ojs.lib.unideb.hu/economica/article/view/11391Test -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Nadanyiova Margareta, Majerova Jana, Gajanova Lubica
المصدر: Economics and Culture, Vol 17, Iss 2, Pp 13-21 (2020)
مصطلحات موضوعية: online marketing communication, hotel industry, brand loyalty, consumers, company, m30, m31, Business, HF5001-6182, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2256-0173Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Śmiałowicz Katarzyna
المصدر: Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 37, Iss 3, Pp 33-50 (2020)
مصطلحات موضوعية: museums’ marketing, online marketing communication, national galleries, online advertisements, social media marketing, museums’ website usability, m37, z11, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2353-8414Test
-
6رسالة جامعية
المؤلفون: Kučerová, Hana
المساهمون: Lůžek, Petr, Lůžek, Eva
مصطلحات موضوعية: online marketingová komunikace, webové stránky, sociální sítě, návrh, doporučení, Nový Jičín, Sport Abácie, AS Fitness, sportovní centrum, uživatelské testování webových stránek, fitness zařízení, online marketing communication, websites, social networks, design, recommendations, sports center, user testing of websites, fitness center
وصف الملف: 3199847 bytes; application/pdf
العلاقة: OSD002; http://hdl.handle.net/10084/153067Test; S2751; KUC0366_EKF_B0414A050001_S01_2024
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Milczarek Sławomir, Grębosz-Krawczyk Magdalena
المصدر: Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 35, Iss 1, Pp 73-92 (2020)
مصطلحات موضوعية: online marketing communication, cooperation, scientific unit, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2353-8414Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Chen, YuanYuan, Inthawadee, Sutthisak, Lu, Leehsing, Tonvongval, Sumontha, Jordan, Fiona, Swanson, Jason
المصدر: AU-GSB e-JOURNAL; Vol. 13 No. 2 (2020): AU-GSB e-Journal (December 2020); 72-93 ; 1906-3296
مصطلحات موضوعية: Online marketing, Potential priorities, Gen X, Gen Y, Online marketing communication, Online advertising, Online relationship communication, OMC
وصف الملف: application/pdf
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Sławomir Milczarek, Magdalena Grębosz-Krawczyk
المصدر: Marketing of Scientific and Research Organisations, Vol 35, Iss 1, Pp 75-94 (2020)
مصطلحات موضوعية: online marketing communication, cooperation, scientific unit, r&d, Social Sciences
العلاقة: http://minib.pl/ocena-marketingowej-komunikacji-internetowej-jednostek-naukowych-w-kontekscie-wspolpracy-z-przedsiebiorstwamiTest/; https://doaj.org/toc/2353-8503Test; https://doaj.org/toc/2353-8414Test; https://doaj.org/article/f9a5c9a94a0146ba8bfe18ea4c675bd5Test
الإتاحة: https://doi.org/10.2478/minib-2020-0004Test
https://doaj.org/article/f9a5c9a94a0146ba8bfe18ea4c675bd5Test -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Katarzyna Śmiałowicz, MA
المصدر: Marketing of Scientific and Research Organisations, Vol 37, Iss 3, Pp 33-50 (2020)
مصطلحات موضوعية: museums' marketing, online marketing communication, national galleries, online advertisements, social media marketing, museums' website usability, Social Sciences
العلاقة: http://minib.pl/enTest/online-marketing-communication-of-polish-national-art-museums-in-comparison-to-selected-european-museums/; https://doaj.org/toc/2353-8503Test; https://doaj.org/toc/2353-8414Test; https://doaj.org/article/d6c7b956ac3b463b876b0eb47564f128Test
الإتاحة: https://doi.org/10.2478/minib-2020-0021Test
https://doaj.org/article/d6c7b956ac3b463b876b0eb47564f128Test