يعرض 1 - 10 نتائج من 87 نتيجة بحث عن '"novel products"', وقت الاستعلام: 0.89s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية
  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    دورية أكاديمية

    المصدر: Rinklin , I M , Hubert , M , Koller , M & Kenning , P 2022 , ' Visual Attention to Novel Products -Cross-Cultural Insights from Physiological Data ' , Frontiers in Psychology , vol. 13 , 840862 . https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.840862Test

    وصف الملف: application/pdf

  4. 4
  5. 5
    دورية أكاديمية
  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7

    المساهمون: Communication Science, Communication Choices, Content and Consequences (CCCC), Research Programme Marketing

    المصدر: International Journal of Research in Marketing, 39(4), 1042-1058. Elsevier
    International Journal of Research in Marketing, 39(4), 1042-1058. ELSEVIER SCIENCE BV
    Gineikiene, J, Fennis, B M, Barauskaite, D & van Koningsbruggen, G 2022, ' Stress can help or hinder novelty seeking: The role of consumer life history strategies ', International Journal of Research in Marketing, vol. 39, no. 4, pp. 1042-1058 . https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2022.02.003Test
    International journal of research in marketing, Amsterdam : Elsevier B. V., 2022, vol. 39, iss. 4, p. 1042-1058

    وصف الملف: application/pdf

  8. 8
    دورية أكاديمية
  9. 9
    دورية أكاديمية
  10. 10