-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Eunice Bolanle Akindejia, Elvis Madondo
المصدر: The Retail and Marketing Review, Vol 20, Iss 1, Pp 114-126 (2024)
مصطلحات موضوعية: motivation drivers, multi-level marketing, distributors, compensation packages, quality of products, discounts, marketing, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://retailandmarketingreview.co.za/wp-content/uploads/2024/06/RMR20_1_114-126.pdfTest; https://doaj.org/toc/2708-3209Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Carinda C. Williams, Marizaan Kleynhans
المصدر: South African Journal of Economic and Management Sciences, Vol 27, Iss 1, Pp e1-e7 (2024)
مصطلحات موضوعية: multi-level marketing, distributor, distributor satisfaction, distributor loyalty, distributor trust, Management. Industrial management, HD28-70, Business, HF5001-6182, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://sajems.org/index.php/sajems/article/view/5269Test; https://doaj.org/toc/1015-8812Test; https://doaj.org/toc/2222-3436Test
-
3دورية أكاديمية
المصدر: al-Afkar, Journal For Islamic Studies; Vol. 7 No. 1 (2024); 395-403 ; 2614-4905 ; 2614-4883 ; 10.31943/afkarjournal.v7i1
مصطلحات موضوعية: Business Ethics, Sharia, Multi Level Marketing, Tiens Syariah
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://al-afkar.com/index.php/Afkar_Journal/article/view/866/514Test; http://al-afkar.com/index.php/Afkar_Journal/article/view/866Test
الإتاحة: https://doi.org/10.31943/afkarjournal.v7i1.866Test
https://doi.org/10.31943/afkarjournal.v7i1Test
http://al-afkar.com/index.php/Afkar_Journal/article/view/866Test -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Vina Mahdalena, Lusia Handayani, Uljanatunnisa Uljanatunnisa
المصدر: Society, Vol 11, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: Household Economy, MLM (Multi-Level Marketing), Network Marketing, Persuasive Communication, Young Mothers, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://society.fisip.ubb.ac.id/index.php/society/article/view/369Test; https://doaj.org/toc/2338-6932Test; https://doaj.org/toc/2597-4874Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Suwitho Suwitho, Ikhsan Budi Riharjo, Danang Ary Dewangga
المصدر: Cogent Social Sciences, Vol 9, Iss 1 (2023)
مصطلحات موضوعية: multi-level marketing, Ponzi scheme, marketing management, business economics, H12, M21, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2331-1886Test
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Data Science and Management, Vol 5, Iss 4, Pp 219-231 (2022)
مصطلحات موضوعية: Anonymous rewarding, Blockchain, Functional encryption, Multi-level marketing, Privacy, Electronic computers. Computer science, QA75.5-76.95
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666764922000388Test; https://doaj.org/toc/2666-7649Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Aron -Axel Wadlewski
المصدر: Serbian Journal of Management, Vol 17, Iss 2, Pp 425-438 (2022)
مصطلحات موضوعية: multi-level marketing, network marketing, direct selling, generation x, generation y, generation z, Management. Industrial management, HD28-70
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://aseestant.ceon.rs/index.php/sjm/article/view/40532/21634Test; https://doaj.org/toc/1452-4864Test; https://doaj.org/toc/2217-7159Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Zaini Nur Aini, Lantip Susilowati
المصدر: JAS (Jurnal Akuntansi Syariah), Vol 6, Iss 1, Pp 110-126 (2022)
مصطلحات موضوعية: accounting information system, e-commerce, multi-level marketing, islamic accounting, Accounting. Bookkeeping, HF5601-5689
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ejournal.stiesyariahbengkalis.ac.id/index.php/jas/article/view/619Test; https://doaj.org/toc/2549-3086Test; https://doaj.org/toc/2657-1676Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Putri A.S., Mubarokah I.
مصطلحات موضوعية: multi level marketing, amway, oriflame, sharia accounting, profit margin, e-commerce
العلاقة: https://zenodo.org/record/8143728Test; https://doi.org/10.5281/zenodo.8143728Test; oai:zenodo.org:8143728
الإتاحة: https://doi.org/10.5281/zenodo.8143728Test
https://doi.org/10.5281/zenodo.8143727Test
https://zenodo.org/record/8143728Test -
10دورية أكاديمية
مصطلحات موضوعية: Multi Level Marketing, Member Satisfaction, Profit System, Trust in the Product, Social Influence Group, Peer-to-Peer Influence
العلاقة: https://zenodo.org/record/8314119Test; https://doi.org/10.5281/zenodo.8314119Test; oai:zenodo.org:8314119
الإتاحة: https://doi.org/10.5281/zenodo.8314119Test
https://doi.org/10.5281/zenodo.8314118Test
https://zenodo.org/record/8314119Test