-
1دورية أكاديمية
المصدر: Annals of Botany. 132(4)
مصطلحات موضوعية: Plant Biology, Biological Sciences, Complementary and Integrative Health, Climate Action, Phylogeny, Carbon Dioxide, Photosynthesis, Plants, Water, CAM photosynthesis, drought adaptation, hydraulic luxury consumption, low atmospheric CO2, Miocene, Oligocene, photosynthetic evolution, succulence, Ecology, Forestry Sciences, Plant Biology & Botany, Plant biology
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://escholarship.org/uc/item/27j717s6Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Zhang, Xiaoyu, Aw, Eugene Cheng-Xi, Wei-Han Tan, Garry, Ooi, Keng-Boon
المصدر: International Journal of Retail & Distribution Management, 2024, Vol. 52, Issue 5, pp. 565-579.
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2022, Vol. 28, Issue 2, pp. 144-164.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Jain, Sheetal
المصدر: South Asian Journal of Business Studies, 2022, Vol. 13, Issue 1, pp. 90-117.
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Spanish Journal of Marketing-ESIC, Vol 28, Iss 2, Pp 144-164 (2024)
مصطلحات موضوعية: Luxury consumption, Fashion, Systematic review, Text mining, Conceptual framework of luxury fashion, Research agenda, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2444-9709Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: El-Shayeb Mirna, El-Deeb Sara
المصدر: Business Systems Research, Vol 14, Iss 2, Pp 173-189 (2023)
مصطلحات موضوعية: scale refinement, jewellery, luxury consumption, luxury motives, emotional, rational, m3, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1847-9375Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ebaidalla, Ebaidalla M., Malkawi, Asma
المصدر: Journal of Islamic Marketing, 2022, Vol. 14, Issue 10, pp. 2622-2643.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Khan, Sameeullah, Fazili, Asif Iqbal, Bashir, Irfan
المصدر: Journal of Product & Brand Management, 2023, Vol. 32, Issue 6, pp. 812-827.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Nguyen, Ngoc Bao, Nguyen, Mai Thi Tuyet, Nguyen, Minh Binh
المصدر: Journal of Global Responsibility, 2023, Vol. 14, Issue 3, pp. 295-309.
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Gürşen, Aylin Ecem
مصطلحات موضوعية: Consumer Behavior, Luxury, Luxury Consumption, Luxury Marketing, New Luxury, Tüketici Davranışı, Lüks, Lüks Tüketim, Lüks Pazarlama, Yeni Lüks
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://dx.doi.org/10.17336/igusbd.1104383Test; İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi; Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarı; https://hdl.handle.net/11363/7383Test; 11; 240; 263