-
1
المؤلفون: Zhu, Yuhuan
المساهمون: Oliveira, Sandra Miranda de, Repositório da Universidade de Lisboa
مصطلحات موضوعية: live-stream shopping, consumo por impulso, S-O-R modelo, prazer percebido, confiança percebida, online impulse buying, S-O-R model, perceived pleasure, perceived trust, live-stream shopping, online impulse buying, S-O-R model, perceived pleasure, perceived trust
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Zhu, Yuhuan (2023). “O impacto das características do livestreamer e dos bullet-screen comments na compra por impulso”. Dissertação de Mestrado. Universidade de Lisboa. Instituto Superior de Economia e Gestão
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Sudaporn Sawmong
المصدر: Emerging Science Journal, Vol 6, Iss 6, Pp 1394-1408 (2022)
مصطلحات موضوعية: live stream shopping, shopping behavior, e-commerce, informativeness, trustworthiness., Technology (General), T1-995, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ijournalse.org/index.php/ESJ/article/view/1241Test; https://doaj.org/toc/2610-9182Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Chen, Hongquan, Zhang, Shuhua, Shao, Bingjia, Gao, Wei, Xu, Yujin
المصدر: Internet Research, 2021, Vol. 32, Issue 1, pp. 335-361.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kelly, K. (Kelly), Febriyantoro, M. T. (Mohamad)
المصدر: Jurnal Khatulistiwa Informatika
مصطلحات موضوعية: Live-stream shopping, Perception of digital celebrities, U&G, Indonesia, Ekonomi, Bisnis, Manajemen, E-commerce
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.neliti.com/publications/485327/peranan-perception-of-digital-celebrities-terhadapTest-live-stream-shopping-intentio
الإتاحة: https://www.neliti.com/publications/485327/peranan-perception-of-digital-celebrities-terhadapTest-live-stream-shopping-intentio
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Kelly, Kelly, Febriyantoro, Mohamad Trio
المصدر: Jurnal Ecodemica: Jurnal Ekonomi, Manajemen, dan Bisnis; Vol 6, No 1 (2022): Jurnal Ecodemica: Jurnal Ekonomi, Manajemen dan Bisnis; 33-44 ; Jurnal Ecodemica : Jurnal Ekonomi Manajemen dan Bisnis; Vol 6, No 1 (2022): Jurnal Ecodemica: Jurnal Ekonomi, Manajemen dan Bisnis; 33-44 ; 2549-8932 ; 2355-0295 ; 10.31294/eco.v6i1
مصطلحات موضوعية: Ekonomi, Bisnis, Manajemen, E-commerce, Live-stream shopping, Perception of digital celebrities, U&G
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ejournal.bsi.ac.id/ejurnal/index.php/ecodemica/article/view/11766/pdfTest; https://ejournal.bsi.ac.id/ejurnal/index.php/ecodemica/article/downloadSuppFile/11766/2420Test; https://ejournal.bsi.ac.id/ejurnal/index.php/ecodemica/article/view/11766Test
الإتاحة: https://doi.org/10.31294/eco.v6i1.11766Test
https://doi.org/10.31294/eco.v6i1Test
https://ejournal.bsi.ac.id/ejurnal/index.php/ecodemica/article/view/11766Test -
6رسالة جامعية
المؤلفون: Sungaila, Nojus
مصطلحات موضوعية: Live stream shopping, impulsive buying, social media platforms, SOR mode
وصف الملف: application/pdf
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Hanyang Luo, Sijia Cheng, Wanhua Zhou, Sumin Yu, Xudong Lin
المصدر: Mathematics; Volume 9; Issue 13; Pages: 1576
مصطلحات موضوعية: social e-commerce, live-stream shopping, grounded theory, linguistic persuasive style, product sales volume, product categories
وصف الملف: application/pdf
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Liu, Gloria Hui Wen, Chua, Cecil, Lee, Neil Chueh-An
المصدر: Pacific Asia Journal of the Association for Information Systems
مصطلحات موضوعية: Live Stream Shopping, Viewer Engagement Behavior, Engagement Strategy
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://aisel.aisnet.org/pajais/vol15/iss4/3Test; https://aisel.aisnet.org/context/pajais/article/1300/viewcontent/RA_PAJAIS_23_0025_proofing_v2.pdfTest
الإتاحة: https://doi.org/10.17705/1pais.15403Test
https://aisel.aisnet.org/pajais/vol15/iss4/3Test
https://aisel.aisnet.org/context/pajais/article/1300/viewcontent/RA_PAJAIS_23_0025_proofing_v2.pdfTest -
9رسالة جامعية
المؤلفون: Ardila Platin, Verónica, Ovalle Solano, Juliana
المساهمون: Centro de Emprendimiento. UR Emprende
المصدر: instname:Universidad del Rosario
مصطلحات موضوعية: Social E- commerce, Live Stream Shopping, Aplicaciones móviles, Canales de venta, Modelos de negocio, Emprendimientos colombianos, Administración general, Mobile apps, Sales channels, Business models, Colombian entrepreneur
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://repository.urosario.edu.co/handle/10336/34685Test; https://doi.org/10.48713/10336_34685Test
الإتاحة: https://doi.org/10.48713/10336_34685Test
https://repository.urosario.edu.co/handle/10336/34685Test -
10
المؤلفون: Liu, Gloria H.W., Sun, Mengdi, Lee, Neil Chueh-An
مصطلحات موضوعية: Streaming Media in Entertainment, attitudinal similarity, authenticity, customer response capability, live stream shopping, online engagement
وصف الملف: 11 pages; application/pdf
العلاقة: Proceedings of the 54th Hawaii International Conference on System Sciences; http://hdl.handle.net/10125/70989Test