-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Wira Pramana Putra, Mukhid Mukhid, Murthada Murthada
المصدر: International Journal of Business, Law, and Education, Vol 5, Iss 1, Pp 58-71 (2024)
مصطلحات موضوعية: brand trust, social media, repurchase intention, le minerale, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ijble.com/index.php/journal/article/view/359Test; https://doaj.org/toc/2747-139XTest
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Angelitta, Putri, Ramadhani, Maulida Ayu, Junaedi, Fajar
المصدر: Jurnal Bincang Komunikasi; Vol 2, No 1 (2024); 36-42 ; 2986-3678
مصطلحات موضوعية: Advertising, Le Minerale, Indonesian Advertising Ethics
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://jurnal.umj.ac.id/index.php/JBK/article/view/19597/10239Test; https://jurnal.umj.ac.id/index.php/JBK/article/view/19597Test
الإتاحة: https://doi.org/10.24853/jbk.2.1.2024.36-42Test
https://jurnal.umj.ac.id/index.php/JBK/article/view/19597Test -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Putra, Wira Pramana, Mukhid, Mukhid, Murthada, Murthada
المصدر: International Journal of Business, Law, and Education; Vol. 5 No. 1 (2024): International Journal of Business, Law, and Education (January - June) Ongoing; 58 - 71 ; 2747-139X
مصطلحات موضوعية: Brand Trust, Social Media, Repurchase Intention, Le Minerale
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ijble.com/index.php/journal/article/view/359/380Test; https://ijble.com/index.php/journal/article/view/359Test
الإتاحة: https://doi.org/10.56442/ijble.v5i1.359Test
https://ijble.com/index.php/journal/article/view/359Test -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Sapolaga, Elias, Tan, Erwin Rediono
المصدر: Seminar Nasional Ilmu Terapan (SNITER); Vol. 6 No. 1 (2022); E30 ; Seminar Nasional Ilmu Terapan; Vol 6 No 1 (2022): Seminar Nasional Ilmu Terapan (SNITER) 2022; E30 ; 2597-7067 ; 10.61293/sniter.v6i1
مصطلحات موضوعية: faktor, dipertimbangkan, konsumen, AMDK, le minerale
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ojs.widyakartika.ac.id/index.php/sniter/article/view/458/426Test; https://ojs.widyakartika.ac.id/index.php/sniter/article/view/458Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Ramadani, Anggi Fitriani, Sudrajat, Ajat
المصدر: Primanomics : Jurnal Ekonomi & Bisnis; Vol. 20 No. 2 (2022): Jurnal Primanomics : Jurnal Ekonomi dan Bisnis; 35-52 ; 2614-6789 ; 1412-632X ; 10.31253/pe.v20i2
مصطلحات موضوعية: Brand Image, Purchase Decision, Le Minerale
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://jurnal.ubd.ac.id/index.php/PE/article/view/964/612Test; https://jurnal.ubd.ac.id/index.php/PE/article/view/964Test
الإتاحة: https://doi.org/10.31253/pe.v20i2.964Test
https://doi.org/10.31253/pe.v20i2Test
https://jurnal.ubd.ac.id/index.php/PE/article/view/964Test -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Giawa, Freddy, Lubis, Riri Syafitri, Widyasari, Rina
المصدر: Math Educa Journal; Vol 5, No 1 (2021); 74-81 ; 2598-2133 ; 2580-6726 ; 10.15548/mej.v5i1
مصطلحات موضوعية: Sales, AQUA, Le Minerale, Marcov Chain Orde 2
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ejournal.uinib.ac.id/jurnal/index.php/matheduca/article/view/2513/pdfTest; https://ejournal.uinib.ac.id/jurnal/index.php/matheduca/article/downloadSuppFile/2513/368Test; https://ejournal.uinib.ac.id/jurnal/index.php/matheduca/article/view/2513Test
الإتاحة: https://doi.org/10.15548/mej.v5i1.2513Test
https://doi.org/10.15548/mej.v5i1Test
https://ejournal.uinib.ac.id/jurnal/index.php/matheduca/article/view/2513Test -
7دورية أكاديمية
المصدر: International research journal of management, IT and social sciences; Vol. 8 No. 1 (2021): January ; 123-131 ; 2395-7492
مصطلحات موضوعية: brand image, buying interest, celebrity endorser, instagram, le minerale
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://sloap.org/journals/index.php/irjmis/article/view/1175/1585Test; https://sloap.org/journals/index.php/irjmis/article/view/1175Test
الإتاحة: https://doi.org/10.21744/irjmis.v8n1.1175Test
https://sloap.org/journals/index.php/irjmis/article/view/1175Test -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Dinata, Vincent Virgo, Fung, Tjong Se, Sutisna, Nana
المصدر: Primanomics : Jurnal Ekonomi & Bisnis; Vol. 17 No. 3 (2019): Primanomics : Jurnal Ekonomi dan Bisnis; 55-63 ; 2614-6789 ; 1412-632X ; 10.31253/pe.v17i3
مصطلحات موضوعية: harga, promosi, keputusan pembelian produk Le-Minerale
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://jurnal.ubd.ac.id/index.php/PE/article/view/187/93Test; https://jurnal.ubd.ac.id/index.php/PE/article/view/187Test
الإتاحة: https://doi.org/10.31253/pe.v17i3.187Test
https://doi.org/10.31253/pe.v17i3Test
https://jurnal.ubd.ac.id/index.php/PE/article/view/187Test -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Gracia, Jesslyn Herika, Tamburian, H.H. Daniel
المصدر: Prologia; Vol. 4 No. 1 (2020): Prologia; 46-52 ; 2598-0777
مصطلحات موضوعية: campaign effectiveness, consumer trust, le minerale, efektivitas kampanye, kepercayaan konsumen
وصف الملف: application/pdf; application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document