-
1
المؤلفون: Sjölie, Daniel, 1977, Mortensen, Zakarias, Larsson, Clara, Raza, Tahira, 1972, Li, Peigang, 1978, Valiente Bermejo, María Asunción, 1972
المصدر: Sustainable Production through Advanced Manufacturing, Intelligent Automation and Work Integrated Learning Advances in Transdisciplinary Engineering. :660-671
مصطلحات موضوعية: Welding, immersive technologies, education, virtual reality, work integrated learning, Production Technology, Produktionsteknik
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hv:diva-21486Test
https://doi.org/10.3233/atde240207Test
https://ebooks.iospress.nl/volume/sustainable-production-through-advanced-manufacturing-intelligent-automation-and-work-integrated-learning-proceedings-of-the-11th-swedish-production-symposium-sTest
https://hv.diva-portal.org/smash/get/diva2:1851792/FULLTEXT01.pdfTest -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Subaveerapandiyan, A., Sardar, Hina
المصدر: Library Management, 2024, Vol. 45, Issue 5, pp. 297-316.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: N. G. Merzlikin
المصدر: Вестник университета, Vol 0, Iss 5, Pp 78-85 (2024)
مصطلحات موضوعية: virtual reality, augmented reality, production management, innovation management, immersive technologies, digital technologies, labour productivity, Sociology (General), HM401-1281, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://vestnik.guu.ru/jour/article/view/5269Test; https://doaj.org/toc/1816-4277Test; https://doaj.org/toc/2686-8415Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: D. P. Ananin, A. Yu. Suvirova
المصدر: Высшее образование в России, Vol 33, Iss 5, Pp 112-135 (2024)
مصطلحات موضوعية: immersive technologies, virtual reality, augmented reality, universities, virtual simulator, simulation training, interview, Education
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://vovr.elpub.ru/jour/article/view/4982Test; https://doaj.org/toc/0869-3617Test; https://doaj.org/toc/2072-0459Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Camilleri, Mark Anthony
المصدر: Interactive Technology and Smart Education, 2023, Vol. 21, Issue 2, pp. 245-269.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Talia Tene, Marco Guevara, Gabriel Moreano, John Vera, Cristian Vacacela Gomez
المصدر: Emerging Science Journal, Vol 8, Iss 0, Pp 88-102 (2024)
مصطلحات موضوعية: immersive technologies, virtual reality, augmented reality, higher education, sciences, teaching and learning., Technology (General), T1-995, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.ijournalse.org/index.php/ESJ/article/view/2161Test; https://doaj.org/toc/2610-9182Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Наталія СОРОКО
المصدر: Фізико-математична освіта, Vol 39, Iss 2, Pp 51-59 (2024)
مصطلحات موضوعية: immersive technologies, virtual reality, augmented reality, mixed reality, steam educational project, general education institution, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://fmo-journal.org/index.php/fmo/article/view/322Test; https://doaj.org/toc/2413-1571Test; https://doaj.org/toc/2413-158XTest
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Eleni Mitsea, Athanasios Drigas, Charalabos Skianis
المصدر: Psych, Vol 6, Iss 1, Pp 305-344 (2024)
مصطلحات موضوعية: positive technologies, artificial intelligence, immersive technologies, virtual reality, augmented reality, metaverse, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Ahmed Mohy Ibrahim
المصدر: Maritime Research and Technology, Vol 3, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
مصطلحات موضوعية: maritime security exercises, isps code, met, computerized simulation, immersive technologies, Naval architecture. Shipbuilding. Marine engineering, VM1-989
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://apc.aast.edu/ojs/index.php/MRT/article/view/747Test; https://doaj.org/toc/2812-5614Test; https://doaj.org/toc/2812-5622Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Talia Tene, Jessica Alexandra Marcatoma Tixi, María de Lourdes Palacios Robalino, María José Mendoza Salazar, Cristian Vacacela Gomez, Stefano Bellucci
المصدر: Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
مصطلحات موضوعية: immersive technologies, virtual reality, augmented reality, stem education, PICOS approach, PRISMA guidelines, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2024.1410163/fullTest; https://doaj.org/toc/2504-284XTest