-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Zarnelly, Zarnelly, Suwito, Bagus Anjari
المصدر: Indonesian Journal of Informatic Research and Software Engineering (IJIRSE); Vol. 2 No. 2 (2022): Indonesian Journal of Informatic Research and Software Engineering; 109-119 ; 2775-5754 ; 2797-2712 ; 10.57152/ijirse.v2i2
مصطلحات موضوعية: Helpdesk System, pengaduan, RAD
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://journal.irpi.or.id/index.php/ijirse/article/view/411/209Test; https://journal.irpi.or.id/index.php/ijirse/article/view/411Test
الإتاحة: https://doi.org/10.57152/ijirse.v2i2.411Test
https://doi.org/10.57152/ijirse.v2i2Test
https://journal.irpi.or.id/index.php/ijirse/article/view/411Test -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Suwirmayanti, N. L. (Ni), Aryanto, I. K. (I), Putra, I. G. (I), Sukerti, N. K. (Ni), Hadi, R. (Rosalia)
المصدر: Jurnal Ilmiah Intech
مصطلحات موضوعية: helpdesk system, blackbox testing, Indonesia
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.neliti.com/publications/458423/penerapanTest-helpdesk-system-dengan-pengujian-blackbox-testing
الإتاحة: https://www.neliti.com/publications/458423/penerapanTest-helpdesk-system-dengan-pengujian-blackbox-testing
-
3رسالة جامعية
المؤلفون: PEROUTKA, David
مصطلحات موضوعية: requirements, požadavky, Helpdesk system, implementace, implementation, znalostní báze, Helpdeskový systém, trouble ticket, knowledge base
-
4
المؤلفون: PEROUTKA, David
مصطلحات موضوعية: requirements, požadavky, Helpdesk system, implementace, implementation, znalostní báze, Helpdeskový systém, trouble ticket, knowledge base
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::7c2649f5235f4f1c0ad5aea6d9320cefTest
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394190Test -
5
المؤلفون: Mirtič, Janez
المساهمون: Rajkovič, Vladislav
المصدر: Kranj
مصطلحات موضوعية: informatization model, development environment, issue tracking system, database management system, sistem za podporo uporabnikom,sistem za sledenje težavam,model informatizacije,razvojno okolje,sistem za upravljanje s podatkovno bazo, helpdesk system
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::a3e32b6bdaa5d6f95fbdb2e8f5bc4ed6Test
https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=22825Test -
6
المؤلفون: Pech, Jan
المساهمون: Novotný, Ota, Kučera, Martin
مصطلحات موضوعية: procesy správy služeb IT, uživatelská podpora, ITIL, helpdesk system, state administration´s organization, organizace státní správy, technická podpora, processes of IT services administration, incident, technical support, helpdeskový systém, user support
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::ad643a6db1304b2487d9a7b05c895498Test
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197145Test -
7رسالة جامعية
المؤلفون: Mirtič, Janez
المساهمون: Rajkovič, Vladislav
المصدر: Kranj
مصطلحات موضوعية: sistem za podporo uporabnikom,sistem za sledenje težavam,model informatizacije,razvojno okolje,sistem za upravljanje s podatkovno bazo, helpdesk system, issue tracking system, informatization model, development environment, database management system
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=22825Test; https://dk.um.si/Dokument.php?id=29705&dnTest=; https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/7033107Test ?lang=sl
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Mohamad Safuan, Bin Sulaiman, Abdul Muin, Abdul Rahman, Norzalina Bt. Nasirudin
المساهمون: The Pennsylvania State University CiteSeerX Archives
مصطلحات موضوعية: Technical Service Support knowledge, Helpdesk system, Multi-centric, Knowledge utilization, User satisfaction
وصف الملف: application/pdf
-
9رسالة جامعية
المؤلفون: Pech, Jan
المساهمون: Novotný, Ota, Kučera, Martin
مصطلحات موضوعية: procesy správy služeb IT, incident, helpdeskový systém, ITIL, organizace státní správy, technická podpora, uživatelská podpora, processes of IT services administration, helpdesk system, state administration´s organization, technical support, user support
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://vskp.vse.cz/eid/41804Test
الإتاحة: https://vskp.vse.cz/eid/41804Test
-
10رسالة جامعية
المؤلفون: Novosvětský, Miroslav
المساهمون: Macháček, Miloslav, Janda, Jaroslav
مصطلحات موضوعية: internal helpdesk system, helpdesk tools, interní helpdesk, helpdeskové nástroje, PHP, MySQL
وصف الملف: 40 s.; 877,76 kB; 169,41 kB; application/pdf; application/rar; application/octet-stream
العلاقة: Univerzitní knihovna (sklad); http://hdl.handle.net/10195/29108Test; D18199