-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Lütfiye Coşkun
المصدر: e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, Vol 10, Iss 2, Pp 210-224 (2023)
مصطلحات موضوعية: emergent literacy skills, writing readiness skills, print awareness skills, preschoolers, Theory and practice of education, LB5-3640, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/2549994Test; https://doaj.org/toc/2148-8940Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: AK Najmunneesa, Archana Ramachandran, R Vrinda
المصدر: Journal of Child Language Acquisition and Development (2023)
مصطلحات موضوعية: E-books, Shared reading, Emergent literacy skills, language development, Speech-Language Pathologist, Special aspects of education, LC8-6691, Language acquisition, P118-118.7
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
مصطلحات موضوعية: Phonological awareness, Reading development, Emergent literacy skills
الوقت: 370
العلاقة: Lehrstuhl für Empirische Bildungsforschung; #PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#; Lehrstuhl für Bildungsforschung im Längsschnitt; https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/57691Test; urn:nbn:de:bvb:473-irb-576915
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Lutfiye Coskun
المصدر: Istraživanja u Pedagogiji, Vol 11, Iss 2, Pp 468-482 (2021)
مصطلحات موضوعية: emergent literacy skills, home literacy practices, mother views, preschoolers, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://research.rs/wp-content/uploads/2021/06/2217-7337_v11_n02_p468.pdfTest; https://doaj.org/toc/2217-7337Test; https://doaj.org/toc/2406-2006Test
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: screening, digital assessment tool, developmental language disorder, specific learning disabilities, oral language, emergent literacy skills, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2022.900600/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Cirell, Anna Montana
المصدر: InterActions: UCLA Journal of Education and Information Studies. 13(2)
مصطلحات موضوعية: electronic storybook, emergent literacy skills, low SES, critical synthesis
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://escholarship.org/uc/item/2936c7djTest
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Te Brink, Alexis
المصدر: Master's Theses & Capstone Projects
مصطلحات موضوعية: school improvement plan, phonemic awareness, emergent literacy skills, Early Childhood Education, Education, Language and Literacy Education
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://nwcommons.nwciowa.edu/education_masters/410Test; https://nwcommons.nwciowa.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1407&context=education_mastersTest
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Pfost, Maximilian, Freund, Jana G.
مصطلحات موضوعية: interactive audio pens, emergent literacy skills, home literacy environment, digitale Lese- und Lernstifte
الوقت: 370
العلاقة: Lehrstuhl für Empirische Bildungsforschung; #PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#; https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/50135Test; urn:nbn:de:bvb:473-irb-501357
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Tomohiro Inoue, George Manolitsis, Peter F. de Jong, Karin Landerl, Rauno Parrila, George K. Georgiou
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
مصطلحات موضوعية: emergent literacy skills, home literacy environment, longitudinal, orthographic transparency, reading fluency, spelling, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/article/10.3389/fpsyg.2020.01923/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Pfost, Maximilian, Freund, Jana G.
المصدر: Diskurs Kindheits- und Jugendforschung / Discourse. Journal of Childhood and Adolescence Research ; 13 ; 3 ; 337-349
مصطلحات موضوعية: Bildung und Erziehung, Education, interactive audio pens, emergent literacy skills, multimedia storybooks, home literacy environment, verbal short-term memory, digitale Lese- und Lernstifte, schriftsprachliche Vorläuferfähigkeiten, elektronische Kinderbücher, häusliche Lernumwelt, verbales Kurzzeitgedächtnis, Unterricht, Didaktik, Curriculum, Teaching, Didactics, Motivation, Lesenlernen, Leistungsvergleich, Lesebuch, Lernumgebung, Lesen, elektronische Medien, performance comparison, reader (schoolbook), learning environment, electronic media, reading, learning to read
العلاقة: https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/59257Test; http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0168-ssoar-59257-2Test; https://doi.org/10.3224/diskurs.v13i3.06Test
الإتاحة: https://doi.org/10.3224/diskurs.v13i3.06Test
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/59257Test
http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0168-ssoar-59257-2Test