-
1
المؤلفون: Sumpter, Lovisa, 1974, Löwenhielm, Anna
المصدر: Mathematical Thinking and Learning. 26(2):143-158
مصطلحات موضوعية: Conceptual understanding, equal sign, notion of equality, procedural understanding, Mathematics Education, matematikämnets didaktik
وصف الملف: print
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-203299Test
https://doi.org/10.1080/10986065.2022.2058160Test -
2رسالة جامعية
المؤلفون: Ferreira Bautista, José Valentín
المساهمون: University/Department: Universitat de Lleida. Departament de Pedagogia i Psicologia
مرشدي الرسالة: Pifarré Turmo, Manoli
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Comprensió conceptual, Habilitats científiques, Aprenentatge col·laboratiu, Comprensión conceptual, Habilidades científicas, Aprendizaje colaborativo, Conceptual understanding, Scientific skills, Collaborative learning, Didàctica de les Ciències Experimentals
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: http://hdl.handle.net/10803/665365Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Jomar Cabuquin, Ferdinand Abocejo
المصدر: Recoletos Multidisciplinary Research Journal, Vol 12, Iss 1, Pp 225-240 (2024)
مصطلحات موضوعية: algebraic fraction, division, conceptual understanding, procedural understanding, Social sciences (General), H1-99, Technology (General), T1-995, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://rmrj.usjr.edu.ph/rmrj/index.php/RMRJ/article/view/1807Test; https://doaj.org/toc/2423-1398Test; https://doaj.org/toc/2408-3755Test
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Science Education International, Vol 35, Iss 2, Pp 119-132 (2024)
مصطلحات موضوعية: conceptual understanding, environmental attitudes, meta-analysis, pro-environmental behaviour, socio-scientific issues, Theory and practice of education, LB5-3640, Science
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.icaseonline.net/journal/index.php/sei/article/view/746Test; https://doaj.org/toc/2077-2327Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Karlis Greitans, Dace Namsone
المصدر: Science Education International, Vol 35, Iss 2, Pp 102-108 (2024)
مصطلحات موضوعية: conceptual understanding, teacher professional development, teacher profiles, Theory and practice of education, LB5-3640, Science
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.icaseonline.net/journal/index.php/sei/article/view/616Test; https://doaj.org/toc/2077-2327Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Mela Agustia, Pinta Murni, M. Dwi Wiwik Ernawati
المصدر: Edu Sains: Jurnal Pendidikan Sains dan Matematika, Vol 12, Iss 1, Pp 99-109 (2024)
مصطلحات موضوعية: conceptual understanding, entrepreneurship, ethnoscience, learning tools, pbl-networked, Education, Science
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://e-journal.iain-palangkaraya.ac.id/index.php/edusains/article/view/6109Test; https://doaj.org/toc/2338-4387Test; https://doaj.org/toc/2580-3247Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Elok Amalia, Habiddin Habiddin
المصدر: Edu Sains: Jurnal Pendidikan Sains dan Matematika, Vol 12, Iss 1, Pp 21-35 (2024)
مصطلحات موضوعية: diagnostic test, conceptual understanding, misconception, instrument validation, validity and reliability, Education, Science
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://e-journal.iain-palangkaraya.ac.id/index.php/edusains/article/view/5048Test; https://doaj.org/toc/2338-4387Test; https://doaj.org/toc/2580-3247Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Muhammad Muzaini, Nasrun Nasrun
المصدر: Kreano: Jurnal Matematika Kreatif-Inovatif, Vol 15, Iss 1, Pp 278-292 (2024)
مصطلحات موضوعية: conceptual understanding, logarithms, self-efficacy, Education, Mathematics, QA1-939
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journal.unnes.ac.id/journals/kreano/article/view/2524Test; https://doaj.org/toc/2086-2334Test; https://doaj.org/toc/2442-4218Test
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Pedagogical Research, Vol 8, Iss 2, Pp 325-356 (2024)
مصطلحات موضوعية: conceptual understanding, computer animation, food making and growth in plants, misconceptions, 7E learning cycle model, Education, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.ijopr.com/download/the-effect-of-7e-learning-cycle-enriched-with-computer-animations-on-studentsTest-conceptual-14612.pdf; https://doaj.org/toc/2602-3717Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Marna Hendriks, Sonja Cruywagen
المصدر: South African Journal of Childhood Education, Vol 14, Iss 1, Pp e1-e11 (2024)
مصطلحات موضوعية: music-mathematics integration, constructive alignment in education, constructivism, generalist teacher, intermediate phase, music education, conceptual understanding of music, conceptual understanding of mathematics, Special aspects of education, LC8-6691, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://sajce.co.za/index.php/sajce/article/view/1535Test; https://doaj.org/toc/2223-7674Test; https://doaj.org/toc/2223-7682Test