-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: You Zhou, Nathan R. Kuncel, Paul R. Sackett
المصدر: Journal of Intelligence, Vol 12, Iss 4, p 37 (2024)
مصطلحات موضوعية: quantitative ability, cognitive thresholds, college performance, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Iqbal Firdausi, Dini Rusqiati, Nurul Hayati, Henny Septiana Amalia
المصدر: Al-Tanzim: Jurnal Manajemen Pendidikan Islam, Vol 7, Iss 2, Pp 393-406 (2023)
مصطلحات موضوعية: behavior, financial management, college performance, Special aspects of education, LC8-6691, Islam, BP1-253
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ejournal.unuja.ac.id/index.php/al-tanzim/article/view/4050Test; https://doaj.org/toc/2549-3663Test; https://doaj.org/toc/2549-5720Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Firdausi, Iqbal, Rusqiati, Dini, Hayati, Nurul, Amalia, Henny Septiana
المصدر: JURNAL AL-TANZIM; Vol 7, No 2 (2023); 393-406 ; Al-Tanzim: Jurnal Manajemen Pendidikan Islam; Vol 7, No 2 (2023); 393-406 ; 2549-5720 ; 2549-3663 ; 10.33650/al-tanzim.v7i2
مصطلحات موضوعية: Behavior, Financial Management, College Performance
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://ejournal.unuja.ac.id/index.php/al-tanzim/article/view/4050/pdfTest; http://ejournal.unuja.ac.id/index.php/al-tanzim/article/view/4050Test
الإتاحة: https://doi.org/10.33650/al-tanzim.v7i2.4050Test
https://doi.org/10.33650/al-tanzim.v7i2Test
http://ejournal.unuja.ac.id/index.php/al-tanzim/article/view/4050Test -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: zhang, sihan
المصدر: Senior Theses and Projects
مصطلحات موضوعية: International Education, High School Experience, College Performance, Bilingual, Multilingual, and Multicultural Education, Curriculum and Social Inquiry, Higher Education, International and Comparative Education, Secondary Education
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://digitalrepository.trincoll.edu/theses/1004Test; https://digitalrepository.trincoll.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=2030&context=thesesTest
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Nur Ravita Hanun, Hadiah Fitriah, Detak Prapanca
المصدر: Jurnal Akademi Akuntansi, Vol 5, Iss 3 (2022)
مصطلحات موضوعية: College Performance, Higher Education, Internal Audit Function, Muhammadiyah, Oversight, Accounting. Bookkeeping, HF5601-5689, Business mathematics. Commercial arithmetic. Including tables, etc., HF5691-5716
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ejournal.umm.ac.id/index.php/jaa/article/view/21717Test; https://doaj.org/toc/2715-1964Test; https://doaj.org/toc/2654-8321Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Hanun, Nur Ravita, Fitriah, Hadiah, Prapanca, Detak
المصدر: Jurnal Akademi Akuntansi; Vol. 5 No. 3 (2022): Jurnal Akademi Akuntansi (JAA); 414-425 ; 2654-8321 ; 2715-1964 ; 10.22219/jaa.v5i3
مصطلحات موضوعية: College Performance, Higher Education, Internal Audit Function, Muhammadiyah, Oversight
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ejournal.umm.ac.id/index.php/jaa/article/view/21717/11662Test; https://ejournal.umm.ac.id/index.php/jaa/article/view/21717Test
-
7مؤتمر
المؤلفون: Broonen, Jean-Paul
المساهمون: Service de Psychologie Sociale, research center
المصدر: Volition and planned behaviour theory: How to fill the gap between intention and performance? In D., DuboisComputing Anticipatory Systems Casys'09 - Ninth International Conference. Melville, New York, USAAmerican Institute of Physics. (2010).
مصطلحات موضوعية: implementation intention, motivation, volition, planned behaviour, college performance, Social & behavioral sciences, psychology :: Theoretical & cognitive psychology, Sciences sociales & comportementales, psychologie :: Psychologie cognitive & théorique, Social & behavioral sciences, psychology :: Social, industrial & organizational psychology, Sciences sociales & comportementales, psychologie :: Psychologie sociale, industrielle & organisationnelle
جغرافية الموضوع: international
العلاقة: 9th International Conference on Computing Anticipatory Systems, Liège, Belgium (du 3 août au 8 août 2009)
الوصول الحر: https://orbi.uliege.be/handle/2268/19927Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Choi, Seung Hee, Kim, Tae-Nyun, Camins-Esakov, Jacob
المصدر: Journal of Financial Education, 2018 Apr 01. 44(1), 34-59.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26573535Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Rose, Heather
المصدر: Educational Evaluation and Policy Analysis, 2005 Oct 01. 27(3), 263-289.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3699572Test
-
10رسالة جامعية