-
1دورية أكاديمية
المصدر: Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 37, Iss 3 (2024)
مصطلحات موضوعية: Branded content, audio branded content, branded podcast, brand narrative, publipodcast, Communication. Mass media, P87-96, Advertising, HF5801-6182
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://revistas.unav.edu/index.php/communication-and-society/article/view/44734Test; https://doaj.org/toc/2386-7876Test
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Alfred Nobel University Journal of Philology, Vol 2, Iss 26/2 Special Issue, Pp 27-44 (2023)
مصطلحات موضوعية: ukrainian multimodal brand narrative, social mythology, semiotic codes, cultural archetype, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://phil.duan.edu.ua/images/PDF/2023/2_2/2.pdfTest; https://doaj.org/toc/2523-4463Test; https://doaj.org/toc/2523-4749Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Strutton, David, Schibik, Aaron
المصدر: Journal of Historical Research in Marketing, 2023, Vol. 15, Issue 2, pp. 98-120.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Marina G. Shilina, Maria Sokhn, Julia Wirth
المصدر: RUDN Journal of Studies in Literature and Journalism, Vol 28, Iss 1, Pp 165-174 (2023)
مصطلحات موضوعية: scenario, brand message, brand narrative paradox challenge, hyper-storytelling concept, hybrid-sensory vr modalities, swiss vr, Literature (General), PN1-6790
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journals.rudn.ru/literary-criticism/article/viewFile/34366/22029Test; https://doaj.org/toc/2312-9220Test; https://doaj.org/toc/2312-9247Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Hajdas Monika, Radomska Joanna, Szpulak Aleksandra, Silva Susana C.
المصدر: International Journal of Management and Economics, Vol 58, Iss 1, Pp 17-32 (2022)
مصطلحات موضوعية: brand associations, brand narrative, cultural branding, cultural codes, retirement, m31, m37, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2543-5361Test
-
6دورية أكاديمية
مصطلحات موضوعية: Comunicació, Estrategia, Diversitat, Narrativa de marca, Fer contes, Comunicación, Diversidad, Narración, Communication, Strategy, Diversity, Brand narrative, Storydoing
الوقت: 316
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: ICONO 14: Revista de comunicación y tecnologías emergentes; 21; https://icono14.net/files/articles/1955-ES/index.htmlTest; López González, Jesús; Freire Sánchez, Alfonso; Vidal-Mestre, Montserrat. La comunicación no convencional de la RSE y los elementos de construcción de la narrativa de marca a través de dos casos de estudio: la Fageda y la Casa de Carlota. ICONO 14, Revista de comunicación y tecnologías emergentes, 2023, 21(1), p. 1-19. Disponible en: . Fecha de acceso: 5 may. 2023. DOI:10.7195/ri14.v21i1.1955; http://hdl.handle.net/20.500.12328/3690Test; https://dx.doi.org/10.7195/ri14.v21i1.1955Test
الإتاحة: https://doi.org/20.500.12328/3690Test
https://doi.org/10.7195/ri14.v21i1.1955Test
https://hdl.handle.net/20.500.12328/3690Test -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Martens, Sjors, Cañete Sanz, Laura, de la Hera, T
المصدر: Martens , S , Cañete Sanz , L & de la Hera , T 2022 , ' The contribution of branded games for the LEGO ninjago brand narrative ' , Transactions of the Digital Games Research Association , vol. 6 , no. 1 , pp. 147-176 . https://doi.org/doi.org/10.26503/todigra.v6i1.133Test
مصطلحات موضوعية: LEGO®, branded game, game analysis, brand narrative, referential design
وصف الملف: application/pdf
الإتاحة: https://doi.org/10.26503/todigra.v6i1.133Test
https://pure.buas.nl/en/publications/3c437855-a8d9-4e5b-a1b6-dae9f4a108faTest
https://pure.buas.nl/ws/files/29122100/Martens_et_al_the_contribution_of_branded_games_for_the_lego_ninjago_brand_narrative.pdfTest -
8دورية أكاديمية
المصدر: Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 33, Iss 2, Pp 313-328 (2020)
مصطلحات موضوعية: influencers, executive visibility, social media, ceos, company directors, brand narrative, ibex 35, Communication. Mass media, P87-96, Advertising, HF5801-6182
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://revistas.unav.edu/index.php/communication-and-society/article/view/39145Test; https://doaj.org/toc/2386-7876Test
-
9دورية أكاديمية
المساهمون: 정의철
مصطلحات موضوعية: 브랜드 아이덴티티, 브랜드 내러티브, 영웅서사, 마스터플롯, 인물 유형화, Brand Identity, Brand Narrative, Heroic Myth, Masterplot, Character Typification
العلاقة: 디자인학연구, Vol.34 No.2, pp.75-87; https://hdl.handle.net/10371/195621Test; 2-s2.0-85107783975; 141727; ART002721537
-
10
المصدر: Transactions of the Digital Games Research Association. 6(1):147-176
مصطلحات موضوعية: referential design, brand narrative, LEGO®, branded game, game analysis
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4290::494afcb3daac8c17a48553d87c03bbbcTest
https://pure.buas.nl/en/publications/3c437855-a8d9-4e5b-a1b6-dae9f4a108faTest