-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Fadhlan Muchlas Abrori, Adi Nur Cahyono, Zsolt Lavicza
المصدر: Research and Development in Education, Vol 4, Iss 1, Pp 337-349 (2024)
مصطلحات موضوعية: comics, design-based research, designer’s log, learning media, socioscientific issues, Education
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ejournal.umm.ac.id/index.php/raden/article/view/31919Test; https://doaj.org/toc/2809-0284Test; https://doaj.org/toc/2809-3216Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Tamas Kersanszki, Zoltán Márton, Kristóf Fenyvesi, Zsolt Lavicza, Ildikó Holik
المصدر: Interaction Design and Architecture(s), Iss 60, Pp 194-213 (2024)
مصطلحات موضوعية: Information technology, T58.5-58.64
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Branko Anđić, Mirjana Maričić, Filiz Mumcu, Theodosia Prodromou, Janika Leoste, Musa Saimon, Zsolt Lavicza
المصدر: Smart Learning Environments, Vol 11, Iss 1, Pp 1-27 (2024)
مصطلحات موضوعية: Educational robotics, Direct instruction, Indirect instruction, STEM education, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2196-7091Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Yiming Cao, Shuhua An, Zsolt Lavicza, Lianchun Dong
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
مصطلحات موضوعية: mathematics, teaching, learning, assessment, psychological studies, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2024.1389267/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Robert Weinhandl, Martin Mayerhofer, Tony Houghton, Zsolt Lavicza, Lena Maria Kleinferchner, Branko Anđić, Michael Eichmair, Markus Hohenwarter
المصدر: Heliyon, Vol 10, Iss 2, Pp e24173- (2024)
مصطلحات موضوعية: Educational technologies, Mathematics student characteristics, Personas, Upper secondary education, UX research, Science (General), Q1-390, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2405844024002044Test; https://doaj.org/toc/2405-8440Test
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Cogent Education, Vol 10, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: STEM, STEAM education, exploratory case study, engineering design process, Indonesia, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2331-186XTest
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Pasttita Ayu Laksmiwati, Miftahul Hidayah, Eva Schmidthaler, Rully Charitas Indra Prahmana, Barbara Sabitzer, Zsolt Lavicza
المصدر: Journal on Mathematics Education, Vol 14, Iss 3, Pp 585-602 (2023)
مصطلحات موضوعية: design research, dynamics geometry software, geometry, students’ diversity, tessellation, Mathematics, QA1-939
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://jme.ejournal.unsri.ac.id/index.php/jme/article/view/445Test; https://doaj.org/toc/2087-8885Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Eva Schmidthaler, Rebecca Stäter, Martin Cápay, Matthias Ludwig, Zsolt Lavicza
المصدر: Journal of Research in Science, Mathematics and Technology Education, Vol 6, Iss SI, Pp 177-206 (2023)
مصطلحات موضوعية: Block-based Programming, Computer Science in Biology, Computational Thinking, Augmented Reality, Mobile Coding, Computer Science, Technology, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://jrsmte.com/download/easy-coding-in-biology-pilot-workshop-design-and-experiences-from-block-based-programming-with-in-13449.pdfTest; https://doaj.org/toc/2577-6789Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Edith Lindenbauer, Eva-Maria Infanger, Zsolt Lavicza
المصدر: Journal on Mathematics Education, Vol 14, Iss 3, Pp 483-502 (2023)
مصطلحات موضوعية: digital materials, lower secondary education, mathematics education, task quality, Mathematics, QA1-939
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://jme.ejournal.unsri.ac.id/index.php/jme/article/view/395Test; https://doaj.org/toc/2087-8885Test
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 16, Iss 2, Pp 113-127 (2023)
مصطلحات موضوعية: augmented reality, biology, education, secondary school, stem, teachers, Theory and practice of education, LB5-3640, Science
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.eriesjournal.com/index.php/eries/article/view/842Test; https://doaj.org/toc/2336-2375Test; https://doaj.org/toc/1803-1617Test