-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Yuki Soma, Saki Tominaga, Kanako Tokito, Yuri Imado, Kosuke Naka, Taizo Hanai, Masatomo Takahashi, Yoshihiro Izumi, Takeshi Bamba
المصدر: Scientific Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2045-2322Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Tomoki Ohkubo, Yuki Soma, Yuichi Sakumura, Taizo Hanai, Katsuyuki Kunida
المصدر: Scientific Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 1-12 (2023)
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2045-2322Test
-
3دورية أكاديميةEffect of problem-based learning tutor seniority on medical students’ emotions: an equivalence study
المؤلفون: Osamu Nomura, Tatsuki Abe, Yuki Soma, Hirofumi Tomita, Hiroshi Kijima
المصدر: BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-7 (2023)
مصطلحات موضوعية: Near-peer learning, Emotions, Emotional outcomes, Control-Value Theory, Medical education, Problem-based learning, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1472-6920Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ikuhiro Kobori, Kazuma Sakakibara, Masaru Kuwada, Masaya Tamano, Tomoki Shimada, Yasumi Katayama, Yoshinori Gyotoku, Yuki Soma
المصدر: Dokkyo Medical Journal. 2023, 2(2):164
-
5دورية أكاديمية
المصدر: 生物工学会誌 / Seibutsu-kogaku Kaishi. 2023, 101(4):165
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Miu Azuma, Takaya Sakuma, Osamu Nomura, Yuki Soma
المصدر: MedEdPublish, Vol 12 (2023)
مصطلحات موضوعية: Medical English, medical students, motivation, predictors, performance, eng, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ayane Sato, Jaehoon Seol, Jieun Yoon, Keisuke Fujii, Kenji Tsunoda, Koki Nagata, Namhoon Lim, Naruki Kitano, Satoshi Tokunaga, Taishi Tsuji, Takashi Jindo, Takumi Abe, Tomohiro Okura, Yujiro Asano, Yuki Soma, Yuya Fujii, 佐藤 文音, 北濃 成樹, 大藏 倫博, 尹 之恩, 徳永 智史, 林 湳勲, 永田 康喜, 浅野 優次郎, 相馬 優樹, 神藤 隆志, 薛 載勲, 藤井 啓介, 藤井 悠也, 角田 憲治, 辻 大士, 阿部 巧
المصدر: 運動疫学研究 / Research in Exercise Epidemiology. 2022, 24(2):138
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Kazuki Ikeda, Kohta Nakatani, Masatomo Takahashi, Motonao Nakao, Taihei Torigoe, Takeshi Bamba, Yoshihiro Izumi, Yuki Soma, 中尾 素直, 中谷 航太, 和泉 自泰, 池田 和輝, 相馬 悠希, 馬場 健史, 髙橋 政友, 鳥越 大平
المصدر: Journal of the Mass Spectrometry Society of Japan. 2022, 70(4):245
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Ryosuke Kawabata, Yuki Soma, 川端 良介, 相馬 優樹
المصدر: 体力科学 / Japanese Journal of Physical Fitness and Sports Medicine. 2022, 71(1):157
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Osamu Nomura, Yuki Soma, Hiroshi Kijima, Yasushi Matsuyama
المصدر: Children, Vol 10, Iss 1, p 154 (2023)
مصطلحات موضوعية: self-regulated learning, validation, measurement, problem-based learning, motivated strategies for learning questionnaire, Pediatrics, RJ1-570
وصف الملف: electronic resource