-
1مؤتمر
المؤلفون: Honig, Alice S., Wittmer, Donna S.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 25
الواصفات: Assertiveness, Bibliotherapy, Child Caregivers, Conflict Resolution, Cooperation, Curriculum Enrichment, Day Care Centers, Developmentally Appropriate Practices, Discipline, Empathy, Group Activities, Interpersonal Competence, Modeling (Psychology), Peer Relationship, Preschool Education, Prosocial Behavior, Role Playing, Teaching Methods, Young Children
-
2مؤتمر
المؤلفون: Honig, Alice Sterling, Wittmer, Donna S.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 18
-
3مؤتمر
المؤلفون: Honig, Alice S., Wittmer, Donna S.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 21
-
4مؤتمر
المؤلفون: Honig, Alice S., Wittmer, Donna S.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 24
الواصفات: Behavior Problems, Child Caregivers, Child Development, Discipline, Early Childhood Education, Infants, Interpersonal Relationship, Prosocial Behavior, Self Control, Socialization, Toddlers
مصطلحات جغرافية: U.S.; New York
رمز الدورية: RIEJUL1988
-
5مؤتمر
المؤلفون: Honig, Alice S., Wittmer, Donna S.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 18
-
6مؤتمر
المؤلفون: Honig, Alice S., Wittmer, Donna S.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 9
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Honig, Alice S., Wittmer, Donna S.
المصدر: Young Children. Jan 1996 51(2):62-70.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 9
الواصفات: Class Activities, Community Involvement, Cooperation, Early Childhood Education, Family Involvement, Interpersonal Competence, Prosocial Behavior, Social Development, Student Participation, Young Children
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Wittmer, Donna S., Honig, Alice S.
المصدر: Young Children. Jul 1994 49(5):4-12.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 9
الواصفات: Child Caregivers, Interpersonal Competence, Interpersonal Relationship, Parent Role, Peer Relationship, Prosocial Behavior, Socialization, Teaching Methods, Young Children
رمز الدورية: CIJNOV1994
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Honig, Alice S., Wittmer, Donna S.
المصدر: Young Children, 1996 Jan 01. 51(2), 62-70.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/42727156Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Wittmer, Donna S., Honig, Alice S.
المصدر: Early Child Development and Care. Apr 1988 33(1-4):77-88.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 12
الواصفات: Day Care Centers, Early Childhood Education, Emotional Development, Family Characteristics, High Risk Students, Interpersonal Communication, Low Income Groups, Teacher Behavior, Teacher Student Relationship, Toddlers
رمز الدورية: CIJJUL1989