-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Shehu, Edlira, Veseli, Besarta, Clement, Michel, Winterich, Karen Page
المصدر: Journal of Service Research ; ISSN 1094-6705 1552-7379
مصطلحات موضوعية: Organizational Behavior and Human Resource Management, Sociology and Political Science, Information Systems
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Lee, Saerom1 (AUTHOR) saerom@uoguelph.ca, Winterich, Karen Page2 (AUTHOR) kpw2@psu.edu
المصدر: Journal of Marketing Research (JMR). Dec2022, Vol. 59 Issue 6, p1141-1160. 20p. 1 Diagram, 2 Charts, 6 Graphs.
مصطلحات موضوعية: *PRICES, *EXTERNALITIES, *CONSUMER goods, *CONSUMERS, ATTITUDES toward entitlement, UPPER class, UNDERCLASS, GREEN products
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Shehu, Edlira, Veseli, Besarta, Clement, Michel, Winterich, Karen Page
المصدر: Journal of Service Research; Aug2024, Vol. 27 Issue 3, p346-363, 18p
مصطلحات موضوعية: BLOOD donors, RELATIONSHIP quality, NONPROFIT organizations, FIELD research, RELATIONSHIP marketing, CUSTOMER retention, EMPLOYEE retention
-
4رسالة جامعية
المؤلفون: Winterich, Karen Page
مرشدي الرسالة: Vikas Mittal, J. Jeffrey Inman, Lawrence Feick, Robert J. Gilbert, William T. Ross, Vanitha Swaminathan
مصطلحات موضوعية: Business Administration
وصف الملف: application/pdf
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Marketing, 2019 Jul 01. 83(4), 21-37.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26973075Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Lee, Saerom, Baumgartner, Hans, Winterich, Karen Page
المصدر: Journal of Consumer Psychology, 2018 Jul 01. 28(3), 412-436.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26618272Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Winterich, Karen Page, Gangwar, Manish, Grewal, Rajdeep
المصدر: Journal of Marketing, 2018 May 01. 82(3), 70-86.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/44879179Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Campbell, Margaret C., Winterich, Karen Page
المصدر: Journal of Consumer Psychology, 2018 Apr 01. 28(2), 167-179.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26618256Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: LEE, SAEROM, BOLTON, LISA E., WINTERICH, KAREN PAGE
المصدر: Journal of Consumer Research, 2017 Dec 01. 44(4), 853-876.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26570435Test
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Consumer Psychology, 2017 Oct 01. 27(4), 422-434.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26618227Test