-
1
المؤلفون: de Winter, James, 1972, Millar, Robin
المصدر: International Journal of Science Education. 45(13):1097-1117
مصطلحات موضوعية: Practical work, physics, pre-service
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-528078Test
https://doi.org/10.1080/09500693.2023.2187673Test
https://uu.diva-portal.org/smash/get/diva2:1858212/FULLTEXT01.pdfTest -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: de Winter, James (ORCID
0000-0003-0398-8862 ), Millar, Robin (ORCID0000-0003-4550-4539 )المصدر: International Journal of Science Education. 2023 45(13):1097-1117.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: de Winter, James (ORCID
0000-0003-0398-8862 ), Airey, John (ORCID0000-0003-3244-2586 )المصدر: Physics Education. Nov 2022 57(6).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: O’Shea, Christopher, Winter, James, Kabir, S. Nashitha, O’Reilly, Molly, Wells, Simon P., Baines, Olivia, Sommerfeld, Laura C., Correia, Joao, Lei, Ming, Kirchhof, Paulus, Holmes, Andrew P., Fabritz, Larissa, Rajpoot, Kashif, Pavlovic, Davor
المصدر: Scientific Data ; volume 11, issue 1 ; ISSN 2052-4463
مصطلحات موضوعية: Library and Information Sciences, Statistics, Probability and Uncertainty, Computer Science Applications, Education, Information Systems, Statistics and Probability
الإتاحة: https://doi.org/10.1038/s41597-024-02941-wTest
https://www.nature.com/articles/s41597-024-02941-w.pdfTest
https://www.nature.com/articles/s41597-024-02941-wTest -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: de Winter, James, Denton, Alan
المصدر: School Science Review. Sep 2021 103(382):37-42.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Al-Sheikhli, Jaffar, Winter, James, Luque, Ivo Roca, Lambiase, Pier D, Orini, Michele, Porta-Sánchez, Andreu, Dhanjal, Tarvinder
المصدر: EP Europace , Article euad092. (2023) (In press).
وصف الملف: text
العلاقة: https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/10168473/1/euad092.pdfTest; https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/10168473Test/
-
7
المؤلفون: de Winter, James, Airey, John, 1963
المصدر: Physics Education. 57(6)
مصطلحات موضوعية: mathematics, physics, pre-service teachers, teacher education, teaching
وصف الملف: print
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-211812Test
https://doi.org/10.1088/1361-6552/ac8138Test -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: De Winter, James (ORCID
0000-0003-0398-8862 ), Airey, John (ORCID0000-0003-3244-2586 )المصدر: Physics Education. Jan 2020 55(1).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
9كتابA Scoping Study into the Long-term Impacts of Additional Subject Specialism Professional Development
المؤلفون: Perry, Emily, de Winter, James, Hartley, Rachel
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://shura.shu.ac.uk/33752Test/; https://shura.shu.ac.uk/33752/3/Perry-ScopingStudyInto%28VoR%29.pdfTest; PERRY, Emily , DE WINTER, James and HARTLEY, Rachel (2024). A Scoping Study into the Long-term Impacts of Additional Subject Specialism Professional Development. Project Report. Sheffield Hallam University.
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: de Winter, James
المصدر: Physics Teacher. Sep 2019 57(6):364-367.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y