-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Kinchin, Ian (ORCID
0000-0001-5425-4688 ), Balloo, Kieran (ORCID0000-0002-1745-4653 ), Barnett, Laura (ORCID0000-0003-1532-4000 ), Gravett, Karen, Heron, Marion, Hosein, Anesa, Lygo-Baker, Simon, Medland, Emma, Winstone, Naomi, Yakovchuk, Nadyaالمصدر: Arts and Humanities in Higher Education: An International Journal of Theory, Research and Practice. Jul 2023 22(3):305-321.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Balloo, Kieran, Winstone, Naomi E.
المصدر: Frontline Learning Research. 2021 9(2):121-144.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Heron, Marion (ORCID
0000-0002-6129-1265 ), Medland, Emma (ORCID0000-0003-0479-4138 ), Winstone, Naomi (ORCID0000-0001-8157-8274 ), Pitt, Edd (ORCID0000-0002-7475-0299 )المصدر: Assessment & Evaluation in Higher Education. 2023 48(2):172-185.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Coppens, Kurt (ORCID
0000-0003-3371-5734 ), Van den Broeck, Lynn (ORCID0000-0002-6276-7501 ), Winstone, Naomi (ORCID0000-0001-8157-8274 ), Langie, Greet (ORCID0000-0002-9061-6727 )المصدر: European Journal of Engineering Education. 2023 48(4):653-666.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Carless, David (ORCID
0000-0003-1449-5174 ), Winstone, Naomi (ORCID0000-0001-8157-8274 )المصدر: Teaching in Higher Education. 2023 28(1):150-163.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Lipnevich, Anastasiya A. (ORCID
0000-0003-0190-8689 ), Eßer, Felix J. (ORCID0000-0003-3059-1879 ), Park, Mi Jin (ORCID0000-0001-8572-884X ), Winstone, Naomi (ORCID0000-0001-8157-8274 )المصدر: Assessment in Education: Principles, Policy & Practice. 2023 30(1):4-17.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Matthews, Kelly E. (ORCID
0000-0002-6563-4405 ), Tai, Joanna (ORCID0000-0002-8984-2671 ), Enright, Eimear (ORCID0000-0001-7206-4781 ), Carless, David (ORCID0000-0003-1449-5174 ), Rafferty, Caelan, Winstone, Naomi (ORCID0000-0001-8157-8274 )المصدر: Teaching in Higher Education. 2023 28(7):1503-1517.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Winstone, Naomi E. (ORCID
0000-0001-8157-8274 )المصدر: Higher Education: The International Journal of Higher Education Research. Nov 2022 84(5):1107-1125.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Balloo, Kieran, Barnett, Laura, Gravett, Karen, Ali, Xeina, Tatam, James, Winstone, Naomi E.
مصطلحات موضوعية: connections, feedback, pedagogies of mattering, student experience, rich picture method
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://research.usq.edu.au/download/6089ca2dad08bbf69c1db565cee775f9ff6aff8f7571aad846e3c658185a351b/3147168/Surfacing%20the%20complexity%20of%20students%20%20experiences%20of%20assessment%20and%20feedback%20processes%20using%20a%20rich%20picture%20approach.pdfTest; https://doi.org/10.1080/0309877X.2024.2347535Test; Balloo, Kieran, Barnett, Laura, Gravett, Karen, Ali, Xeina, Tatam, James and Winstone, Naomi E. 2024. "Surfacing the complexity of students’ experiences of assessment and feedback processes using a rich picture approach." Journal of Further and Higher Education. 48 (4), pp. 467-480. https://doi.org/10.1080/0309877X.2024.2347535Test
الإتاحة: https://doi.org/10.1080/0309877X.2024.2347535Test
https://research.usq.edu.au/item/z636w/surfacing-the-complexity-of-students-experiences-of-assessment-and-feedback-processes-using-a-rich-picture-approachTest
https://research.usq.edu.au/download/6089ca2dad08bbf69c1db565cee775f9ff6aff8f7571aad846e3c658185a351b/3147168/Surfacing%20the%20complexity%20of%20students%20%20experiences%20of%20assessment%20and%20feedback%20processes%20using%20a%20rich%20picture%20approach.pdfTest -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Winstone, Naomi (ORCID
0000-0001-8157-8274 ), Balloo, Kieran, Gravett, Karen, Jacobs, Daniel, Keen, Harryالمصدر: Active Learning in Higher Education. Jul 2022 23(2):81-96.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y