-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal of School Psychology ; volume 99, page 101218 ; ISSN 0022-4405
مصطلحات موضوعية: Developmental and Educational Psychology, Education
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.jsp.2023.05.001Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0022440523000389?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0022440523000389?httpAccept=text/plainTest -
2دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Applied Behavior Analysis. Sum 2006 39(2):233-237.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 5
الواصفات: Generalization, Autism, Stimuli, Nonverbal Tests, Verbal Tests
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Applied Behavior Analysis. Win 2005 38(4):555-555.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 4
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Applied Behavior Analysis. Win 2007 40(4):697-701.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 5
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Perez-Gonzalez, Luis Antonio, Williams, Gladys
المصدر: American Journal on Mental Retardation. Jul 2002 107(4):293-301.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 9
الواصفات: Autism, Children, Cognitive Development, Cognitive Processes, Instructional Effectiveness, Learning Processes, Mental Retardation, Operant Conditioning, Positive Reinforcement, Recognition (Psychology), Teaching Methods
رمز الدورية: CIJDEC2002
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Williams, Gladys, Donley, Corrine R., Keller, Jennie W.
المصدر: Journal of Applied Behavior Analysis. Win 2000 33(4):627-630.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 4
الواصفات: Autism, Communication Skills, Interpersonal Communication, Interpersonal Competence, Outcomes of Treatment, Preschool Children, Social Development, Teaching Methods, Toys
رمز الدورية: CIJSEP2001
-
7رسالة جامعية
المؤلفون: Williams, Gladys L. (Gladys Lucille)
مرشدي الرسالة: Earp, Norman Wesley, Tanner, Fred W., Halstead, Francis E., 1930
مصطلحات موضوعية: computer assisted learning, learning style, elementary students, Computer-assisted instruction, Learning, Psychology of
وصف الملف: vi, 164 leaves: ill.; Text
-
8كتاب
العلاقة: Guía de tratamientos psicológicos eficaces; Williams, G., Pérez González, L.A., y González Menéndez, A.(2003). Guía de tratamientos psicológicos eficaces para el autismo. En Pérez Álvarez, M. et al.(eds.) Guía de tratamientos psicológicos eficaces (pp. 17-56). Madrid : Pirámide; 84-368-1816-4; http://hdl.handle.net/10651/55939Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Donley, Corrine R., Williams, Gladys
المصدر: TEACHING Exceptional Children. Mar-Apr 1997 29(4):46-51.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 6
الواصفات: Disabilities, Parent Education, Parent Participation, Parent Role, Parent School Relationship, Parent Student Relationship, Preschool Education, Program Development
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Williams, Gladys A., Asher, Steven R.
المصدر: American Journal on Mental Retardation. Jan 1992 96(4):373-385.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 13
الواصفات: Comparative Analysis, Concept Formation, Elementary Education, Emotional Development, Emotional Problems, Evaluation Methods, Loneliness, Mild Mental Retardation, Sex Differences, Social Isolation, Test Reliability
رمز الدورية: CIJJUL1992