-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Fischer, Abbey E., Immel, Kathy R., Wilkum, Kristi, Lee, Laura
المصدر: Journal of the Scholarship of Teaching and Learning. Apr 2021 21(1):84-106.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 23
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Lee, Laura (ORCID
0000-0001-6774-0888 ), Wilkum, Kristi (ORCID0000-0002-3646-550X ), Immel, Kathy R. (ORCID0000-0003-3248-1366 ), Fischer, Abbey E. (ORCID0000-0001-8950-3699 )المصدر: College Teaching. 2021 69(4):191-201.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 11
الواصفات: Taxonomy, Educational Practices, Curriculum Design, Learner Engagement, Student Experience, Curriculum Evaluation, Higher Education
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Evans, Sara, Evans, Jocelyn, Wilkum, Kristi
المصدر: Journal of the Scholarship of Teaching and Learning; Vol. 21 No. 1 (2021): Special Issue: Undergraduate Research ; 1527-9316
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://scholarworks.iu.edu/journals/index.php/josotl/article/view/32478/36272Test; https://scholarworks.iu.edu/journals/index.php/josotl/article/view/32478Test
الإتاحة: https://doi.org/10.14434/josotl.v21i1.32478Test
https://scholarworks.iu.edu/journals/index.php/josotl/article/view/32478Test -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Fischer, Abbey E., Immel, Kathy R., Wilkum, Kristi, Lee, Laura R.
المصدر: Journal of the Scholarship of Teaching and Learning; Vol. 21 No. 1 (2021): Special Issue: Undergraduate Research ; 1527-9316
مصطلحات موضوعية: high-impact practices, undergraduate research, taxonomy, multi-disciplinary
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://scholarworks.iu.edu/journals/index.php/josotl/article/view/30564/36284Test; https://scholarworks.iu.edu/journals/index.php/josotl/article/view/30564Test
الإتاحة: https://doi.org/10.14434/josotl.v21i1.30564Test
https://scholarworks.iu.edu/journals/index.php/josotl/article/view/30564Test -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Lee, Laura, Wilkum, Kristi, Immel, Kathy R., Fischer, Abbey E.
المصدر: College Teaching ; volume 69, issue 4, page 191-201 ; ISSN 8756-7555 1930-8299
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Allen, Mike, Cheng, Hsin-I, Izumi, Mariko, Kopaczewski, Shana, Tye‐Williams, Stacy, Wilkum, Kristi
المصدر: Communication
مصطلحات موضوعية: Communication
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Lee, Laura1 (AUTHOR), Wilkum, Kristi2 (AUTHOR), Immel, Kathy R.3 (AUTHOR), Fischer, Abbey E.4 (AUTHOR)
المصدر: College Teaching. Oct-Dec2021, Vol. 69 Issue 4, p191-201. 11p. 3 Charts.
مصطلحات موضوعية: *TAXONOMY, *STUDENT engagement, *RESOURCE allocation, *CURRICULUM
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Family Communication ; volume 14, issue 1, page 32-52 ; ISSN 1526-7431 1532-7698
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Wilkum, Kristi L. C
المساهمون: MacGeorge, Erina L.
المصدر: Theses and Dissertations Available from ProQuest
مصطلحات موضوعية: Communication
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: MacGeorge, Erina L., Wilkum, Kristi
المصدر: Communication Reports ; volume 25, issue 2, page 62-74 ; ISSN 0893-4215 1745-1043