يعرض 1 - 10 نتائج من 341 نتيجة بحث عن '"Wilde K."', وقت الاستعلام: 1.00s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية
  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    دورية أكاديمية
  5. 5
  6. 6
  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
    دورية أكاديمية
  9. 9
    دورية أكاديمية

    العلاقة: pii: ebmental-2022-300424; Kuyken, W., Ball, S., Crane, C., Ganguli, P., Jones, B., Montero-Marin, J., Nuthall, E., Raja, A., Taylor, L., Tudor, K., Viner, R. M., Allwood, M., Aukland, L., Dunning, D., Casey, T., Dalrymple, N., De Wilde, K., Farley, E. -R., Harper, J. ,. Williams, J. M. G. (2022). Effectiveness of universal school-based mindfulness training compared with normal school provision on teacher mental health and school climate: results of the MYRIAD cluster randomised controlled trial. Evid Based Ment Health, 25 (3), pp.125-134. https://doi.org/10.1136/ebmental-2022-300424Test.; http://hdl.handle.net/11343/317045Test

  10. 10
    دورية أكاديمية

    العلاقة: pii: ebmental-2022-300439; Montero-Marin, J., Allwood, M., Ball, S., Crane, C., De Wilde, K., Hinze, V., Jones, B., Lord, L., Nuthall, E., Raja, A., Taylor, L., Tudor, K., MYRIAD Team, , Blakemore, S. -J., Byford, S., Dalgleish, T., Ford, T., Greenberg, M. T., Ukoumunne, O. C. ,. Kuyken, W. (2022). School-based mindfulness training in early adolescence: what works, for whom and how in the MYRIAD trial?. Evid Based Ment Health, 25 (3), pp.117-124. https://doi.org/10.1136/ebmental-2022-300439Test.; http://hdl.handle.net/11343/317043Test