يعرض 1 - 10 نتائج من 545 نتيجة بحث عن '"Voutsina, A"', وقت الاستعلام: 0.79s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Julie Alderton (ORCID 0000-0002-1408-7640), Gwen Ineson (ORCID 0000-0003-1043-3881), Gina Donaldson (ORCID 0000-0003-2393-4765), Tim Rowland (ORCID 0000-0002-1955-5036), Chronoula Voutsina (ORCID 0000-0003-2196-5816), Kirsty Wilson (ORCID 0000-0002-2514-7821)

    المصدر: Mathematics Education Research Journal. 2024 36(1):7-32.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 26

    مصطلحات جغرافية: United Kingdom (England)

  2. 2
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Voutsina, Chronoula (ORCID 0000-0003-2196-5816), Stott, Debbie (ORCID 0000-0002-6068-6994)

    المصدر: Educational Studies in Mathematics. Oct 2023 114(2):249-275.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 27

  3. 3
  4. 4
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Medical Research Foundation, Medical Research Council, National Institute for Health and Care Research

    المصدر: American Journal of Medical Genetics Part A ; volume 194, issue 7 ; ISSN 1552-4825 1552-4833

  5. 5
    دورية أكاديمية
  6. 6
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Voutsina, Chronoula (ORCID 0000-0003-2196-5816), Alderton, Julie (ORCID 0000-0002-1408-7640), Wilson, Kirsty (ORCID 0000-0002-2514-7821), Ineson, Gwen (ORCID 0000-0003-1043-3881), Donaldson, Gina (ORCID 0000-0003-2393-4765), Rowland, Tim (ORCID 0000-0002-1955-5036)

    المصدر: Journal of Mathematics Teacher Education. Apr 2022 25(2):191-215.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 25

    مصطلحات جغرافية: United Kingdom (England)

  7. 7
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: George, Lois (ORCID 0000-0002-4082-3437), Voutsina, Chronoula (ORCID 0000-0003-2196-5816)

    المصدر: Canadian Journal of Science, Mathematics and Technology Education. Jun 2021 21(2):400-423.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 24

  8. 8
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Shaw, Patricia A. (ORCID 0000-0003-0840-6120), Messiou, Kyriaki (ORCID 0000-0003-3412-3108), Voutsina, Chronoula (ORCID 0000-0003-2196-5816)

    المصدر: International Journal of Inclusive Education. 2021 25(4):499-516.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 18

    مصطلحات جغرافية: United Kingdom (England)

  9. 9
    دورية أكاديمية
  10. 10
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Voutsina, Chronoula, Stott, Deborah

    وصف الملف: text

    العلاقة: https://eprints.soton.ac.uk/476466/1/Voutsina_Stott_2023_ESM.pdfTest; https://eprints.soton.ac.uk/476466/2/s10649_023_10232_1.pdfTest; Voutsina, Chronoula and Stott, Deborah (2023) Preschool children’s conceptions of the meanings and use of written numerals in everyday life: a phenomenographic study of the nature and structure of qualitative variation. Educational Studies in Mathematics, 114 (2), 249-275. (doi:10.1007/s10649-023-10232-1 ).