-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Laser, Julie Anne, author
المصدر: The Parents' Guide to Psychological First Aid : Helping Children and Adolescents Cope With Predictable Life Crises, 2024.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: de Boer, Peter, Bordoloi, Prantik
المصدر: Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2023, Vol. 13, Issue 6, pp. 1092-1107.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Hongyao Qin, Yong Tang
المصدر: BMC Public Health, Vol 23, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
مصطلحات موضوعية: COVID-19, Risk perception, Vocational identity, Employment aspiration, Aviation students, Structural equation modeling, Public aspects of medicine, RA1-1270
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1471-2458Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Keijzer, R., Schooten,van, E.J., Rijst,van der, R., Admiraal, W.
المساهمون: Kenniscentrum Talentontwikkeling, Hogeschool Rotterdam
المصدر: European Journal of Psychology of Education (EJPE). (17 mei 2022)
مصطلحات موضوعية: school engagement, students at risk of dropout, individual characteristics, vocational identity, moderator effects
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Sebastian Turda
المصدر: International Journal for Research in Vocational Education and Training, Vol 11, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Adolescents, Career Decision-Making Self-Efficacy, Personality Factors, Predictors, Vocational Identity, VET, Education, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journals.sub.uni-hamburg.de/hup2/ijrvet/article/view/1147Test; https://doaj.org/toc/2197-8638Test; https://doaj.org/toc/2197-8646Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Turda, Emanuel Sebastian
مصطلحات موضوعية: ddc:330, Adolescents, Career Decision-Making Self-Efficacy, Personality Factors, Predictors, VET, Vocational Education and Training, Vocational Identity
العلاقة: gbv-ppn:1888681918; Journal: International Journal for Research in Vocational Education and Training (IJRVET); Volume: 11; Year: 2024; Issue: 1; Pages: 55-75; https://hdl.handle.net/10419/296180Test; RePEc:zbw:ijrvet:296180
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ordóñez-Pizarro, Wilman, Castejón, Juan Luis, Chasi-Solórzano, Byron, Aguilar-Veintimilla, Willam
المساهمون: Universidad de Alicante. Departamento de Psicología Evolutiva y Didáctica, Habilidades, Competencias e Instrucción
مصطلحات موضوعية: Características psicológicas, Formación inicial docente, Identidad vocacional, Perfil ingreso, Psychological characteristics, Initial teacher training, Vocational identity, Graduate profile, Entry profile
العلاقة: https://doi.org/10.29166/catedra.v7i1.5037Test; Revista Cátedra. 2024, 7(1): 37-52. https://doi.org/10.29166/catedra.v7i1.5204Test; http://hdl.handle.net/10045/140041Test
الإتاحة: https://doi.org/10.29166/catedra.v7i1.5204Test
https://doi.org/10.29166/catedra.v7i1.5037Test
http://hdl.handle.net/10045/140041Test -
8دورية أكاديمية
المصدر: Educación XX1; Vol. 27 No. 1 (2024); 157-183 ; Educación XX1; Vol. 27 Núm. 1 (2024); 157-183 ; 2174-5374 ; 1139-613X ; 10.5944/educxx1.27.1
مصطلحات موضوعية: career guidance, emotional intelligence, trait emotional intelligence, vocational identity, SCCI, orientación para la carrera, inteligencia emocional, inteligencia emocional rasgo, identidad vocacional, ICCE
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://revistas.uned.es/index.php/educacionXX1/article/view/36591/28540Test; https://revistas.uned.es/index.php/educacionXX1/article/view/36591/28560Test; https://revistas.uned.es/index.php/educacionXX1/article/view/36591Test
الإتاحة: https://doi.org/10.5944/educxx1.36591Test
https://doi.org/10.5944/educxx1.27.1Test
https://revistas.uned.es/index.php/educacionXX1/article/view/36591Test -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Gazo, Ahmad M., Mahasneh, Ahmad M., Al-Jobour, Feras Q.
المصدر: Islamic Guidance and Counseling Journal; Vol. 7 No. 2 (2024): Islamic Guidance and Counseling Journal ; 2614-1566 ; 2685-5909
مصطلحات موضوعية: career thoughts, psychological well-being, vocational identity, university student
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Keijzer, R., Rijst,van der, R., Schooten,van, E.J., Admiraal, W.
المساهمون: Kenniscentrum Talentontwikkeling, Hogeschool Rotterdam
المصدر: International Journal of Educational Research. 110 (2021)(article number 101893)
مصطلحات موضوعية: resilience, vocational identity, individual characteristics, at-risk students, moderating effects