-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Koca Asiye Bilge, Kizilay Esra
المصدر: Research on Education and Media, Vol 16, Iss 1, Pp 57-63 (2024)
مصطلحات موضوعية: virtual laboratories, e-learning, education technology, learning with technologies, Education (General), L7-991, Communication. Mass media, P87-96
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2037-0849Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Dareen Alnaser, Sufian Forawi
المصدر: Science Education International, Vol 35, Iss 2, Pp 154-162 (2024)
مصطلحات موضوعية: attitudes toward science, self-efficacy, students’ motivation, virtual laboratories, Theory and practice of education, LB5-3640, Science
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.icaseonline.net/journal/index.php/sei/article/view/665Test; https://doaj.org/toc/2077-2327Test
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol 13, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
مصطلحات موضوعية: Virtual laboratories, Inquiry-based science teaching, Usability evaluation, Educational technology, Computer assisted instruction, Reform-oriented teaching practices, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2254-7339Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Charlott Sellberg, Zeinab Nazari, Mads Solberg
المصدر: Nordic Journal of Systematic Reviews in Education, Vol 2, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: virtual laboratories, STEM, higher education, scoping literature review, narrative synthesis, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://noredreviews.org/index.php/NJSRE/article/view/5766Test; https://doaj.org/toc/2704-1883Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Hakar J. Mohammed Salih, Jahwar Y. Arif, Shaimaa Q. Sabri
المصدر: Ascarya, Vol 4, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: computer-supported collaborative learning, science education, virtual laboratories, secondary school science, educational technology, systematic review, Islam, BP1-253, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journal.ascarya.or.id/index.php/iscs/article/view/659Test; https://doaj.org/toc/2798-5083Test; https://doaj.org/toc/2775-4243Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Guljayna Baxtibay qizi, Izbasarova
المصدر: PSIXOLOGIYA VA SOTSIOLOGIYA ILMIY JURNALI; Vol. 2 No. 6 (2024): PSIXOLOGIYA VA SOTSIOLOGIYA ILMIY JURNALI; 11-13
مصطلحات موضوعية: gamification, interactive simulations, virtual laboratories, 3D modeling, interactive applications, multimedia resources, artificial intelligence, physical, chemical, three-dimensional, adaptive, visualization, collaborative platforms
وصف الملف: application/pdf
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Nichols, Noah
المصدر: Celebration of Scholarship
مصطلحات موضوعية: Virtual Laboratories, Student Engagement, Student Motivation, Science Education
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: León Méndez , Alcides J., Chirino Montano, Johan
المصدر: Ingeniería Hidráulica y Ambiental; Vol. 44 No. 4 (2023): Ingeniería Hidráulica y Ambiental (Octubre-Diciembre); 60-74 ; Ingeniería Hidráulica y Ambiental; Vol. 44 Núm. 4 (2023): Ingeniería Hidráulica y Ambiental (Octubre-Diciembre); 60-74 ; Ingeniería Hidráulica y Ambiental; v. 44 n. 4 (2023): Ingeniería Hidráulica y Ambiental (Octubre-Diciembre); 60-74 ; 2788-6050
مصطلحات موضوعية: CFD, teaching laboratories, virtual laboratories, fluid mechanics, laboratorios docentes, laboratorios virtuales, mecánica de los fluidos
وصف الملف: application/pdf
-
9دورية أكاديمية
المصدر: MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung; Heft 56: Making & more: gemeinsam Lernen gestalten; 216-241 ; MediaEducation: Journal for Theory and Practice of Media Education; Vol. 56: Making & more: designing lerning together; 216-241 ; 1424-3636 ; 10.21240/mpaed/56.X
مصطلحات موضوعية: Digitalisierung, Labor, Lernszenario, hybrides Lernen, spielerisches Lernen, Infrastruktur, Digitalisation, virtual laboratories, Learning scenarios, Hybrid teaching, playful learning, Infrastructure
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.medienpaed.com/article/view/1654/1367Test; https://www.medienpaed.com/article/view/1654Test
الإتاحة: https://doi.org/10.21240/mpaed/56/2024.01.12.XTest
https://doi.org/10.21240/mpaed/56.XTest
https://www.medienpaed.com/article/view/1654Test -
10دورية أكاديمية
المصدر: Ascarya: Journal of Islamic Science, Culture, and Social Studies; Vol. 4 No. 1 (2024); 12-23 ; 2775-4243 ; 2798-5083 ; 10.53754/iscs.v4i1
مصطلحات موضوعية: computer-supported collaborative learning, science education, virtual laboratories, secondary school science, educational technology, systematic review
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://journal.ascarya.or.id/index.php/iscs/article/view/659/142Test; https://journal.ascarya.or.id/index.php/iscs/article/view/659Test
الإتاحة: https://doi.org/10.53754/iscs.v4i1.659Test
https://doi.org/10.53754/iscs.v4i1Test
https://journal.ascarya.or.id/index.php/iscs/article/view/659Test