-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Yıldırım, Münevver, Şimşek, Ufuk
المصدر: International Journal of Education and Literacy Studies; Vol 11, No 1 (2023); 149-163 ; 2202-9478
مصطلحات موضوعية: Views of Social Studies Teachers, Views of Students, Pandemic
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://www.journals.aiac.org.au/index.php/IJELS/article/view/7545/5070Test; http://www.journals.aiac.org.au/index.php/IJELS/article/view/7545Test
الإتاحة: https://doi.org/10.7575/aiac.ijels.v.11n.1p.149Test
http://www.journals.aiac.org.au/index.php/IJELS/article/view/7545Test -
2
المؤلفون: Osaka, Yu, Watanabe, Takumi, Kim, Jongsung, Kusahara, Kazuhiro
المصدر: 学習システム研究. 1:30-46
مصطلحات موضوعية: 教員養成, ギャップ, Teacher Education, K-12 Experiences, 授業プランニング能力, 被教育体験, Gap, Lesson Planning Skills, 教科観, Views of Social Studies
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a54fef8cc3650008a9f84febdba33a17Test
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00039107Test -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Osaka, Yu, Watanabe, Takumi, Kim, Jongsung, Kusahara, Kazuhiro
مصطلحات موضوعية: 教員養成, 授業プランニング能力, 被教育体験, ギャップ, 教科観, Teacher Education, Lesson Planning Skills, K-12 Experiences, Gap, Views of Social Studies, edu, socio
الوقت: 370
العلاقة: http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/files/public/3/39107/2016022611184336521/TRDLS-jpn_1_30.pdfTest; http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00039107Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Osaka, Yu, Watanabe, Takumi, Kim, Jongsung, Kusahara, Kazuhiro
مصطلحات موضوعية: Teacher Education, Lesson Planning Skills, K-12 Experiences, Gap, Views of Social Studies, edu, socio
الوقت: 370
العلاقة: http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/files/public/3/39416/20160329145910610668/TRDLS-en_1_31.pdfTest; http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00039416Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Osaka, Yu, Watanabe, Takumi, Kim, Jongsung, Kusahara, Kazuhiro
مصطلحات موضوعية: 教員養成, 授業プランニング能力, 被教育体験, ギャップ, 教科観, Teacher Education, Lesson Planning Skills, K-12 Experiences, Gap, Views of Social Studies
الوقت: 370
العلاقة: http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00039107Test; 学習システム研究, 1, 30 - 46
-
6مورد إلكتروني
مصطلحات الفهرس: Teacher Education, Lesson Planning Skills, K-12 Experiences, Gap, Views of Social Studies, Journal Article, VoR
-
7مورد إلكتروني
مصطلحات الفهرس: Teacher Education, Lesson Planning Skills, K-12 Experiences, Gap, Views of Social Studies, Journal Article, VoR
-
8مورد إلكتروني
مصطلحات الفهرس: Teacher Education, Lesson Planning Skills, K-12 Experiences, Gap, Views of Social Studies, 370, Journal Article, VoR
-
9مورد إلكتروني
عناروين إضافية: How Do Social Studies Pre-Service Teachers’ Learn Lesson Planning Skills? : Factors that Heighten Abilities Following University Enrollment and Support Measures
مصطلحات الفهرس: 教員養成, 授業プランニング能力, 被教育体験, ギャップ, 教科観, Teacher Education, Lesson Planning Skills, K-12 Experiences, Gap, Views of Social Studies, 370, Journal Article, text
-
10مورد إلكتروني
مصطلحات الفهرس: Teacher Education, Lesson Planning Skills, K-12 Experiences, Gap, Views of Social Studies, 370, journal article