يعرض 1 - 10 نتائج من 56 نتيجة بحث عن '"Vestad, Lene"', وقت الاستعلام: 0.78s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Vestad, Lene (ORCID 0000-0002-6558-0929), Bru, Edvin (ORCID 0000-0003-2004-6957), Virtanen, Tuomo E. (ORCID 0000-0002-2971-8046)

    المصدر: Educational Psychology. 2022 42(7):838-856.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 19

    مصطلحات جغرافية: Norway

  2. 2
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Vestad, Lene (ORCID 0000-0002-6558-0929), Tharaldsen, Kjersti B. (ORCID 0000-0003-1536-730X)

    المصدر: Scandinavian Journal of Educational Research. 2022 66(5):907-921.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 15

    مصطلحات جغرافية: Norway

  3. 3
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Vestad, Lene (ORCID 0000-0002-6558-0929), Bru, Edvin, Virtanen, Tuomo E., Stallard, Paul N.

    المصدر: Social Psychology of Education: An International Journal. Apr 2021 24(2):413-439.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 27

    مصطلحات جغرافية: Norway

  4. 4
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Vestad, Lene, Bru, Lars Edvin

    المصدر: Social Psychology of Education

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Norges forskningsråd: 299166; Vestad, L & Bru, L.E. (2023) Teachers’ support for growth mindset and its links with students’ growth mindset, academic engagement, and achievements in lower secondary school. Social Psychology of Education; urn:issn:1381-2890; https://hdl.handle.net/11250/3106675Test; https://doi.org/10.1007/s11218-023-09859-yTest; cristin:2198471

  5. 5
    دورية أكاديمية

    المصدر: Social Psychology of Education

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Eriksen, E.V., Vestad, L., Bru, E. & Caravita, S.C.S. (2023) Social competencies, classroom relationships, and academic engagement: A latent change score modeling approach among lower secondary school student. Social Psychology of Education; urn:issn:1381-2890; https://hdl.handle.net/11250/3103873Test; https://doi.org/10.1007/s11218-023-09841-8Test; cristin:2178981

  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية

    المصدر: Scandinavian Journal of Educational Research

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Vestad, L., Tharaldsen, K.B. (2021) Building Social and Emotional Competencies for Coping with Academic Stress among Students in Lower Secondary School. Scandinavian Journal of Educational Research; urn:issn:0031-3831; https://hdl.handle.net/11250/2760433Test; https://doi.org/10.1080/00313831.2021.1939145Test; cristin:1916587

  8. 8
    دورية أكاديمية

    المصدر: 27 ; Social Psychology of Education

    مصطلحات موضوعية: VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Norges forskningsråd: 299166; Vestad, L., Bru, E., Virtanen, T. E., & Stallard, P. N. (2021). Associations of social and emotional competencies, academic efficacy beliefs, and emotional distress among students in lower secondary school. Social Psychology of Education, 24, 413-439.; urn:issn:1381-2890; https://hdl.handle.net/11250/3051120Test; https://doi.org/10.1007/s11218-021-09624-zTest; cristin:1897254

  9. 9
    دورية أكاديمية
  10. 10
    رسالة جامعية