-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: A. Iwamae, A. Miyazaki, A. Nakato, Bibring Jean-Pierre, Brunetto Rosario, C. Pilorget, D. Loizeau, D. Yamamoto, H. Sawada, H. Soejima, H. Sugawara, H. Yano, H. Yurimoto, Hamm Vincent, Ireland Trevor, J Bibring, K. Hatakeda, K. Kumagai, K. Nagashima, K. Sakamoto, K. Yogata, K. Yumoto, L. Lourit, L. Riu, Loizeau Damian, Lourit Lionel, M. Abe, M. Fujimoto, M. Nishimura, M. Yoshikawa, M. Yoshitake, Pilorget Cedric, R. Brunetto, R. Fukai, R. Kanemaru, R. Okazaki, Riu Lucie, S. Furuya, S. Mori, S. Nakazawa, S. Sugita, S. Suzuki, S. Tachibana, S. Tanaka, S. Watanabe, T. Hayashi, T. Ireland, T. Okada, T. Saiki, T. Usui, T. Yada, V. Hamm, Y. Cho, Y. Hitomi, Y. Miura, Y. Takano, Y. Tsuda, Y. Yabe, 三浦 弥生, 与賀田 佳澄, 中澤 暁, 中藤 亜衣子, 人見 勇矢, 佐伯 孝尚, 副島 広道, 古屋 静萌, 吉川 真, 吉武 美和, 圦本 尚義, 坂本 佳奈子, 安部 正真, 宮﨑 明子, 山本 大貴, 岡崎 隆司, 岡田 達明, 岩前 絢子, 杉田 精司, 林 佑, 森 晶輝, 橘 省吾, 津田 雄一, 深井 稜汰, 渡邊 誠一郎, 湯本 航生, 澤田 弘崇, 熊谷 和也, 田中 智, 畠田 健太朗, 矢田 達, 矢部 佑奈, 矢野 創, 臼井 寛裕, 菅原 春菜, 藤本 正樹, 西村 征洋, 金丸 礼, 鈴木 志野, 長 勇一郎, 長島 加奈, 高野 淑識
المصدر: 日本惑星科学会誌遊星人 / Planetary People - The Japanese Society for Planetary Sciences. 2022, 31(2):153
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Molly Dawes (ORCID
0000-0002-6029-0420 ), Brittany I. Sterrett, Debbie S. Brooks, David L. Lee, Jill V. Hamm, Thomas W. Farmerالمصدر: Journal of Emotional and Behavioral Disorders. 2024 32(2):110-123.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 14
Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)
الواصفات: Student Behavior, Behavior Modification, Teacher Competencies, Teacher Burnout, Consultation Programs, Models, Faculty Development, Middle School Teachers, Intervention, Classroom Techniques, Early Adolescents, Learner Engagement, Evidence Based Practice, Interpersonal Relationship
IES Funded: Yes
-
3
المؤلفون: Leslie M. Babinski, Desiree W. Murray, Jill V. Hamm
المصدر: RMLE Online. 46:1-16
مصطلحات موضوعية: Education
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6c04c99d30ca958cdabb1cf33ec8e7c8Test
https://doi.org/10.1080/19404476.2023.2204780Test -
4دورية أكاديمية
-
5دورية أكاديمية
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Thomas W. Farmer, Brittany I. Sterrett, Kate E. Norwalk, Chen-Chih Chen, Molly Dawes, Jill V. Hamm, David L. Lee, Adaline G. Farmer
المصدر: Frontiers in Education, Vol 5 (2021)
مصطلحات موضوعية: social inclusion, social dynamics, classroom management, students with special education needs, socially vulnerable children, Education (General), L7-991
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2020.587174/fullTest; https://doaj.org/toc/2504-284XTest; https://doaj.org/article/00e38ba88a34458d819dcc4a394b79daTest
الإتاحة: https://doi.org/10.3389/feduc.2020.587174Test
https://doaj.org/article/00e38ba88a34458d819dcc4a394b79daTest -
7
المؤلفون: Thomas W. Farmer, Zewelanji Serpell, LaRon A. Scott, Shana E. DeVlieger, Debbie S. Brooks, Jill V. Hamm
المصدر: Journal of Emotional and Behavioral Disorders. 30:71-85
مصطلحات موضوعية: Psychiatry and Mental health, Clinical Psychology, Developmental and Educational Psychology, Education
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fcb719495f64038c4106b5d154fac6cfTest
https://doi.org/10.1177/10634266211068892Test -
8
المؤلفون: C. Pilorget, T. Okada, V. Hamm, R. Brunetto, T. Yada, D. Loizeau, L. Riu, T. Usui, A. Moussi-Soffys, K. Hatakeda, A. Nakato, K. Yogata, M. Abe, A. Aléon-Toppani, J. Carter, M. Chaigneau, B. Crane, B. Gondet, K. Kumagai, Y. Langevin, C. Lantz, T. Le Pivert-Jolivet, G. Lequertier, L. Lourit, A. Miyazaki, M. Nishimura, F. Poulet, M. Arakawa, N. Hirata, K. Kitazato, S. Nakazawa, N. Namiki, T. Saiki, S. Sugita, S. Tachibana, S. Tanaka, M. Yoshikawa, Y. Tsuda, S. Watanabe, J.-P. Bibring
المصدر: Nature Astronomy. 6:221-225
مصطلحات موضوعية: Astronomy and Astrophysics
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::40b592d20ef7c663bc000bf78d7d7a7fTest
https://doi.org/10.1038/s41550-021-01549-zTest -
9
المصدر: The Elementary School Journal. 122:141-164
مصطلحات موضوعية: Longitudinal study, education, Psychology, Social psychology, Education, Collective efficacy
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::27aa2706e2bd9fbe1531bb35a04b66beTest
https://doi.org/10.1086/716898Test -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: J. Sheringham, L. Steed, K. McClatchey, B. Delaney, A. Barat, V. Hammersley, V. Marsh, N. J. Fulop, S. J. C. Taylor, H. Pinnock
المصدر: Trials, Vol 25, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
مصطلحات موضوعية: Asthma, Process evaluation, Implementation, Primary care, Self-management, IMP2ART, Medicine (General), R5-920
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1745-6215Test