-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Katajisto, Marjo (ORCID
0000-0002-2511-5563 ), Uusiautti, Satu (ORCID0000-0002-2409-6460 ), Hyvärinen, Sanna (ORCID0000-0001-9014-0952 )المصدر: International Journal of Educational Psychology. Feb 2023 12(1):92-118.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 28
الواصفات: Middle School Students, Grade 9, Student Attitudes, Intervention, Psychological Characteristics, Self Concept, Student Experience, Change, Ability, Student Characteristics, Attitude Change, School Counseling, Foreign Countries, Metacognition
مصطلحات جغرافية: Finland
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Köngäs, Katja (ORCID
0000-0002-0013-7184 ), Uusiautti, Satu, Määttä, Kaarina (ORCID0000-0001-5658-7021 )المصدر: International Journal of Education & the Arts. 2023 24(14).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 20
الواصفات: Dance Education, Career Development, Principals, Administrator Attitudes, Foreign Countries, Instructional Leadership, Career Choice, Employment Opportunities, Art Education
مصطلحات جغرافية: Finland
-
3
المؤلفون: Wenström, Sanna, Uusiautti, Satu, Määttä, Kaarina
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Hyvärinen, Sanna (ORCID
0000-0001-9014-0952 ), Sahito, Zafarullah (ORCID0000-0002-8627-5480 ), Uusiautti, Satu (ORCID0000-0002-2409-6460 ), Määttä, Kaarina (ORCID0000-0001-5658-7021 )المصدر: International Journal of Research in Education and Science. 2022 8(1):50-69.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 21
-
5
المؤلفون: Dr. Neda Khan, Nasir Ali Shamsi, Uusiautti, Satu, Määttä, Kaarina
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Isaeva, Razia (ORCID
0000-0002-2290-1972 ), Ratinen, Ilkka (ORCID0000-0001-7977-062X ), Uusiautti, Satu (ORCID0000-0002-2409-6460 )المصدر: Studies in Higher Education. 2023 48(12):1918-1936.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 19
الواصفات: Academic Achievement, Foreign Countries, Learner Engagement, Higher Education, College Freshmen, Student Surveys, National Surveys, College Seniors, Educational Environment, Teacher Student Relationship
مصطلحات جغرافية: Azerbaijan
معرفات التقييم و الدراسة: National Survey of Student Engagement
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Lakkala, Suvi, Uusiautti, Satu, Kyrö-Ämmälä, Outi, Grönfors, Perttu
المصدر: International Journal of Whole Schooling. 2020 16(1):35-60.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 26
الواصفات: Self Concept, Learner Engagement, Learning Activities, Teaching Methods, Inclusion, Foreign Countries, Team Teaching, Grade 2, Grade 4, Grade 1, Regular and Special Education Relationship, Elementary School Teachers, Student Empowerment, Social Development, Teacher Student Relationship, Peer Relationship
مصطلحات جغرافية: Finland
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Isaeva, Razia, Uusiautti, Satu, Ratinen, Ilkka
المصدر: International Journal of Educational Psychology; Vol. 13 No. 2 (2024): June; 143-168 ; Revista internacional de Psicología de la Educación; Vol. 13 Núm. 2 (2024): Junio; 143-168 ; 2014-3591
مصطلحات موضوعية: student engagement, differences across universities, policy-level decision-making, NSSE, higher education in Azerbaijan, compromiso estudiantil, diferencias entre universidades, toma de decisiones a nivel de política, educación superior en Azerbaiyán
وصف الملف: application/pdf; text/html
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Kiikeri, Pia, Uusiautti, Satu, Purtilo-Nieminen, Sirpa
مصطلحات موضوعية: ddc:330, Asynchronous, Online Learning, PERMA, Synchronous, VET, Vocational Education and Training, Well-Being
العلاقة: gbv-ppn:1888682493; Journal: International Journal for Research in Vocational Education and Training (IJRVET); Volume: 11; Year: 2024; Issue: 1; Pages: 119-145; https://hdl.handle.net/10419/296183Test; RePEc:zbw:ijrvet:296183
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Harjunmaa, Antti, Määttä, Kaarina, Uusiautti, Satu
المصدر: Harjunmaa , A , Määttä , K & Uusiautti , S 2024 , ' Learn-Group-Limits (LGL) : A framework for creating a socio-emotionally safe learning environment ' , European Journal of Special Education Research , vol. 10 , no. 2 , pp. 17-32 . https://doi.org/10.46827/ejse.v10i2.5225Test
مصطلحات موضوعية: socio-emotionally safe learning environment, teacher´s work, action research, school development, teacher's work, /dk/atira/pure/person/fieldofscience2010/5/16/4, name=Teacher Education
وصف الملف: application/pdf
الإتاحة: https://doi.org/10.46827/ejse.v10i2.5225Test
https://research.ulapland.fi/fi/publications/d7a13de1-0ba2-4e39-be4d-31e698f3cd89Test
https://lacris.ulapland.fi/ws/files/37670236/Lear-Group-Limits-_LGL_.pdfTest