-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: He, Liuyi1 heliuyi1996@sjtu.edu.cn, Luo, Jifeng1 luojf@sjtu.edu.cn, Tang, Yisong1 tangyisong@sjtu.edu.cn, Wu, Zhiyan2 wuzhiyan@suibe.edu.cn, Zhang, Han3 han.zhang@scheller.gatech.edu
المصدر: MIS Quarterly. Sep2023, Vol. 47 Issue 3, p1015-1043. 29p. 1 Color Photograph, 2 Diagrams, 21 Charts, 4 Graphs.
مصطلحات موضوعية: *USER-generated content, *MONETARY incentives, *WEBSITES, REWARD (Psychology), PEERS, SOCIAL acceptance
-
2تقرير
المؤلفون: Nitsch, Felix Jan1 felixjan.nitsch@insead.edu, Wertenbroch, Klaus1 klaus.wertenbroch@insead.edu, Plassmann, Hilke1 hilke.plassmann@insead.edu
المصدر: INSEAD Working Papers Collection. 2024, Issue 38, preceding p1-17. 65p.
مصطلحات موضوعية: *USER-generated content, ONLINE social networks, INTERNET users, HUMAN behavior models
Reviews & Products: INSTAGRAM (Web resource), TWITTER (Web resource)
-
3رسالة جامعية
المؤلفون: Lin, Min-Pei
المساهمون: University/Department: Universitat de Lleida. Departament de Pedagogia i Psicologia
مرشدي الرسالة: Llonch Molina, Nayra, Mariné Roig, Estela
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Experiència gastronòmica, Turisme gastronòmic, Contingut generat per l'usuari, Experiencia gastronómica, Turismo gastronómico, Contenido generado por el usuario, Gastronomic experience, Gastronomy tourism, User-generated content, Mètodes Quantitatius per a l’Economia i l’Empresa
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: http://hdl.handle.net/10803/689717Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Sharma, Rajesh1 (AUTHOR) rajesh.sharma@jaipuria.ac.in
المصدر: Journal of Financial Services Marketing. Jun2024, Vol. 29 Issue 2, p523-535. 13p.
مصطلحات موضوعية: *USER-generated content, *SOCIAL responsibility of business, *CONSUMERS, *GOVERNMENT ownership of banks, *WORD of mouth advertising, *PRIVATE banks, *ELECTRONIC commerce, SOCIAL media
مصطلحات جغرافية: INDIA
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Guo, Junpeng1 (AUTHOR), Gou, Siyuan1 (AUTHOR), Li, Wenhua1 (AUTHOR) liwh@tju.edu.cn
المصدر: Journal of Marketing Analytics. Jun2024, Vol. 12 Issue 2, p290-306. 17p.
مصطلحات موضوعية: *USER-generated content, *STREAMING video & television, *INTERNET advertising, *CONSUMERS, ELABORATION likelihood model, ROUTE choice, STRUCTURAL equation modeling
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Qin, Jindong1,2 (AUTHOR) qinjindongseu@126.com, Zheng, Pan2 (AUTHOR) zhengpan_2021@163.com, Wang, Xiaojun3 (AUTHOR) x.wang.18@bham.ac.uk
المصدر: INFORMS Journal on Computing. May/Jun2024, Vol. 36 Issue 3, p742-765. 24p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMERS' reviews, *USER-generated content, *DATA libraries, *NEW product development, FEATURE extraction, GRAPH algorithms
مصطلحات جغرافية: HUBEI Sheng (China), CHINA
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Uthaisar, Songphon1 (AUTHOR) songphon.u@msu.ac.th, Eves, Anita2 (AUTHOR), Wang, Xuan Lorna2 (AUTHOR)
المصدر: Journal of Travel Research. Jul2024, Vol. 63 Issue 6, p1549-1573. 25p.
مصطلحات موضوعية: *USER-generated content, *DECISION making, *ELECTRONIC information resource searching, SEARCHING behavior, TOURIST attitudes, TOURISTS, PROTOCOL analysis (Cognition)
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Yang, Guangxin1 (AUTHOR) ygx@stu.pku.edu.cn, Zhang, Yingjie1 (AUTHOR) yingjiezhang@gsm.pku.edu.cn, Liu, Hongju1 (AUTHOR) hliu@gsm.pku.edu.cn
المصدر: Marketing Science. May/Jun2024, Vol. 43 Issue 3, p469-478. 10p.
مصطلحات موضوعية: *STREAMING video & television, *USER-generated content, *CULTURAL industries, *BOYCOTTS
مصطلحات جغرافية: CHINA
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Dang, Anh1 (AUTHOR) danga1@nku.edu, Nichols, Bridget Satinover1 (AUTHOR)
المصدر: Journal of Consumer Behaviour. May2024, Vol. 23 Issue 3, p1493-1511. 19p.
مصطلحات موضوعية: *USER-generated content, *CONSUMERS' reviews, *CONSUMERS, EYE tracking, PHOTOGRAPHS
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Liu, Yang1 (AUTHOR) yang.liu27@whu.edu.cn
المصدر: Managerial & Decision Economics. Jun2024, Vol. 45 Issue 4, p2228-2248. 21p.
مصطلحات موضوعية: *USER-generated content, *RATE of return on stocks, *MARKETING executives, *SOCIAL networks, MACHINE learning