-
1
المصدر: Trip.com Group Ltd. SWOT Analysis. 5/30/2024, p1-7. 7p.
مصطلحات موضوعية: *TRAVEL agents, *SWOT analysis
مصطلحات جغرافية: SHANGHAI (China)
الشركة/الكيان: TRIP.COM Group Ltd.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: de Vries, Marit1 Marit.de.vries@nhlstenden.com, Poelhuis, Niels Klein1
المصدر: Research in Hospitality Management. Jun2024, Vol. 14 Issue 1, p33-42. 10p.
مصطلحات موضوعية: *TRAVEL agents, *INTERNET marketing, HOTEL reservation systems
-
3دورية
المؤلفون: YI-HWA HANNA
المصدر: Business Traveller (Middle East edition). May2024, p44-49. 6p.
مصطلحات موضوعية: *BUSINESS travel, *TRAVEL agents, *HOSPITALITY industry, *TOURISM management, *TELECOMMUTING
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Guo, Qiang1 (AUTHOR) gq@hainanu.edu.cn, Cheng, Shengyan1 (AUTHOR) shengyanc@hainanu.edu.cn, Zhao, Pengfei2 (AUTHOR) alx_zhao@hainanu.edu.cn
المصدر: International Transactions in Operational Research. Sep2024, Vol. 31 Issue 5, p3531-3552. 22p.
مصطلحات موضوعية: *TRAVEL agents, *HOTELS, *CONSUMERS, *SUPPLY chains, REPUTATION, HOTEL marketing, CHARISMA
-
5
المصدر: Trip.com Group Ltd. SWOT Analysis. 11/27/2023, p1-7. 7p.
مصطلحات موضوعية: *TRAVEL agents, *SWOT analysis
مصطلحات جغرافية: SHANGHAI (China)
الشركة/الكيان: TRIP.COM Group Ltd.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Splendiani, Simone1 (AUTHOR) simone.splendiani@unipg.it, Dini, Mauro2 (AUTHOR) mauro.dini@uniurb.it, Rivetti, Francesca3 (AUTHOR) francesca.rivetti@unibas.it, Pencarelli, Tonino2 (AUTHOR) tonino.pencarelli@uniurb.it
المصدر: TQM Journal. 2023, Vol. 35 Issue 9, p83-106. 24p.
مصطلحات موضوعية: *TRAVEL agents, *PERCEIVED benefit, *MULTIVARIATE analysis, *DIGITAL transformation, *BRAND image, SOCIAL media
مصطلحات جغرافية: ITALY
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Kawamoto, Makoto1 (AUTHOR), Shuzo, Masaki1 (AUTHOR) shuzo@mail.dendai.ac.jp, Maeda, Eisaku1 (AUTHOR)
المصدر: Advanced Robotics. Feb2024, Vol. 38 Issue 4, p211-225. 15p.
مصطلحات موضوعية: *HUMANOID robots, *TRAVEL agents, *ROBOTICS competitions, *PARTICIPATION, *VIDEO recording
-
8دورية أكاديمية
العنوان البديل: Examination of the Effect of COVID-19 on Travel Agencies by Content Analysis Method: Antalya Province.
المؤلفون: ŞAHİN, Mehmet Tahsin1 tahsinsahin@akdeniz.edu.tr, DOĞAN, Berke1 bd.berkedogan@gmail.com, ÇAKIR, Gamze1 gamzeckrr01@gmail.com
المصدر: Sosyoekonomi. Oct2023, Vol. 31 Issue 58, p231-348. 18p.
مصطلحات موضوعية: *TRAVEL agents, *COVID-19 pandemic, *TOURISM, CONTENT analysis
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Wei, Jiahua1 (AUTHOR) jiahua6688@163.com, Liu, Minkun2 (AUTHOR) liuminkun@gxu.edu.cn, Li, Wei1 (AUTHOR), Hou, Zhiping1 (AUTHOR), Li, Lei1 (AUTHOR)
المصدر: Current Psychology. Oct2023, Vol. 42 Issue 28, p24339-24348. 10p.
مصطلحات موضوعية: *TRAVEL agents, *CONSUMER psychology, *CONSUMERS, *CONSUMER behavior, *EMPIRICAL research, INTENTION
مصطلحات جغرافية: GUANGXI Zhuangzu Zizhiqu (China)
-
10دورية
المصدر: Travel Weekly (UK). 6/27/2024, Issue 2723, p22-25. 4p.
مصطلحات موضوعية: *TRAVEL agents, *OCEAN travel, *CRUISE industry, CRUISE ships, RIVER travel